Gambar2 Suami Bersihkan Tempat Kemalangan Ngeri Isteri Yang Maut Akibat Digilis Lori Pasir.

Kenapa tak berhenti? Ko dah menghimpit kenderaan orang. Ko menyebabkan orang yang tak berdosa mati. Kenapa tak berhenti? Kurang ajar betul la pemandu Merds tue. Peduli hapa aku warga emas ke apa ke. Ini membabitkan nyawa seorang manusia. Kenapa buat main2 dengan nyawa orang?

Lihat gambar2 berkaitan ;








Jalan cerita.

1. Penunggang motorsikal cuba mengelak dari kereta Merds yang menghimpit di laluannya.

2. Masa tengah mengelak tu la yang terjatuh atas jalan.

3. Bila terjatuh tue la lori pasir yang kat belakang motor tue melanggar.

4. Insiden tersebut menyebabkan isteri maut di tempat kejadian akibat digilis lori. Suami pula terselamat sebab jatuh di antara celah tayar lori pasir. Dia sempat loloskan diri dari bawah lori. Lepas loloskan diri, tengok isteri dia pula maut serta merta di tempat kejadian. Lori pasir yang melanggar isteri dia berhenti untuk hulurkan bantuan.

5. Pemandu Merds pula cabut lari lepas buat naya kat orang.

6. Penunggang motorsikal yang terselamat tue terus buka baju dan tutup mayat isteri dia. Kemudian bersihkan kawasan kemalangan. Kutip organ2 dan daging2 isteri yang berterabur atas jalan. Ya Allah sebaknya.

7. Mereka berkahwin untuk beberapa tahun dan dikurniakan seorang anak yang baru berusia 6 bulan.

8. Norshah Ahmad, berusia 35 tahun. Seorang kerani di kedai roti di Taman Shamelin. Kejadian berlaku ketika suami menghantar isteri ke tempat kerja.

9. Muhammad Hafiz Abdul Rahman, berusia 28 tahun suami kepada arwah Norshah tidak bekerja sebab masih menuntut agama di salah sebuah tahfiz pengajian agama. Sedang belajar la senang cakap.


10. Tempat kejadian tue sempit disebabkan nak bina laluan MRT. Ini pun silap juga pihak pengurusan MRT. Kenderaan banyak, berpusu2 pula tue. Patutnya tahap keselamatan perlu dipertingkatkan kat laluan ini. 

Aku harap polis boleh menjejaki pemandu MERDS yang tak bertanggungjawab itu. Dan satu lagi. Motor2 kecik neh pun susah juga. Kenderaan2 besar atas jalan kadang2 buat jalan macam dorang yang punya sampai lupa yang ada juga orang bergerak guna motor.. rasa tak selamat sebenarnya bergerak atas jalanraya yang penuh lori sana sini..

Kbai.

Kredit gambar : sini

Share this :

Previous
Next Post »