Ustaz Azhar Idrus Dicadangkan Agar Berkahwin Dengan Puan Lola, Ibu Kepada Remaja OKU.

Kes OKU adik Firdaus

Ado beberapo inbox suruh den komen psl isu ni. Siap plus maki den krn ia berlaku di negeri kelahiran den. Mcm den pulak yg salah. Den sbnrnya bersikap berkecuali. Kutuk pun tak. Puji pun tak. Korang kono memahami isu pokok. Omak Firdaus si Lola masih menyayangi Firdaus. Dio masih simpan Firdaus kek rumah. Lola tak macam ibu-ibu p****k lain yg sanggup buang anak sendiri di tepi-tepi longkang dan tmpt-tmpt perbuangan sampah sejurus melahirkan anak tersebut.

Lola masih membela Firdaus. Cumanya disini Lola terpaksa tinggalkan Firdaus semaso bokojo. Lola terpakso kluar bokojo demi kelangsungan idup. Menurut info, Lola dah xdo suami. Bilo Lola kluar bokojo, sapo nak bela Firdaus? Itulah isu pokok ey. Sapo nak mengasuh Firdaus time Lola bokojo? Setakat yg den tahu, xdo sapo pun yg sanggup mengasuh anak OKU. Bayi-bayi normal itu biasolah ramai yg sanggup jadi pengasuh. Sekarang korang yg kutuk dan maki Lola, korang sanggup jago Firdaus? Korang pandai kutuk je tapi tak sanggup tanggung boban Lola. Kalau Lola tak bokojo semato2 nak urus Firdaus, sapo nak kluar duit tanggung perbelanjaan mrk sekeluargo, korang sanggup? Kalau Lola tak bokojo, bukan setakat Firdaus mati, Lola pun mati samo.

Den tgk fesbuk Lola, muko Lola ni boleh tahan cantik. Den ado respek sikit kpd Lola krn tidak menjual tubuh menjadi pelacur atau tukang urut kek Rumah Urut. Kalaulah maso & duit menjadikan dio susah nak urus Firdaus, lobih baiklah dio menjadi pelacur. Kojo 6 jam sehari dgn servis 1 jam bersamaan rm250 (ikut rate iklan paper) selamo 28 hari, Lola bulih dapat pendapatan rm42 ribu plus maso rehat yg panjang dimano dio bulih urus Firdaus dgn baik. Tapi Lola tak pilih jalan keji itu walaupun Dr. Masyitah Ibrahim berfatwa membolehkannya jiko darurat. Kalau nak ikutkan situasi Lola, mmg darurat bai.

Isu Lola boleh ado time main fesbuk tapi tak boleh urus Firdaus ini isu lain. Lola main fesbuk bukan krn hobi atau nak buang maso. Lola main fesbuk sbb nak promosi diri agar ado lelaki dlm frenlist fesbuknya sudi memperisterikannya. Alaaa korang toksah nak tipu la, korang main fesbuk pun sbb nak cari bini dgn suamikan? Kan? Kan? Begitu jugak dgn Lola. Malah Lola lagi desprate drpd korang. Sbb Lola berniat nak tinggal di rumah supayo sonang nak urus Firdaus.

Disini den syorkan kpd Ust Azhar Idrus supayo memperisterikan Lola menjadi bini ey yg keompek supayo kehidupan Firdaus lobih terurus dan dapek dijago oleh Lola dgn lobih baik tanpo perlu Lola kluar bokojo. Kpd Ust Azhar Idrus, bilo lagi nak amal sunnah nabi berkawin dgn jando? Muko si Lola pun bulih tahan cantik ust. Ust, takkan asyik nak aim anak dara lawa je kot. Bela lah si jando ini wahai Ust Azhar Idrus. Itu lobih bererti drpd sibuk tayang keto Ferari dgn Mercedes kpd umum.


Cadangan ini dipetik dari facebook. Lihat profile pencadang  disini.

Apa pandangan korang? Setuju tak dengan cadangan ini? Kalau setuju sesiapa yang terdekat dengan Ustaz Azhar Idrus boleh la maklumkan cadangan ini kepadanya.

Kurang2nya tertarbiah la juga ibu Lola dibawah jagaan Ustaz Azhar Idrus kan. Pendakwah terkenal. Setakat tarbiah isteri apa la sangat.

Hehe..

Share this :

Previous
Next Post »