Wanita Mengamuk DGN Pengunci Stereng - Ini Luahan Anak Kepada Mangsa.

Aku tak faham. Apa kena mengena kalau dia cina pun? RACIST NAK MAMPOS punya perempuan.

1. Pakai tudung.

2. Orang melayu.

3. Menganuti agama Islam plak tue.

4. Bulan Ramadhan

Boleh pula buat perangai gampang walaupun dibulan yang mulia ini?

Memang dasar.. antara syaitan yang terlepas agaknya kot..

Hahaha..

Perempuan ganas gila. Tak pernah aku jumpa atau kenal mana2 perempuan ganas macam tue. Aku sendiri takut. Babik. Garang nak mampos.

Ini aksi dia. Bagi sesiapa yang belum tonton boleh tengok kat bawah neh. Kalau tak boleh load klik sini.


Sebenarnya. Bila berlaku kemalangan. Tak perlu bertindak ektreme sebab kita ada jalan undang2 untuk selesaikan masalah. Melainkan. Kalau orang tue taknak ikut pergi balai untuk report boleh la ko mengamok. Ini dia bagi sepenuh kerjasama untuk selesaikan masalah tapi ko menggunakan cara kekerasan untuk berunding. Adakah itu cara yang betul? Lepas dah mengamok2 tue dah boleh selesai ka masalah ko? Tak yah g balai? Kereta boleh repair sendiri?

HAHAHA..

PEREMPUAN JENIS APA KAU NEH.

Kemain bangga lagi dapat amek kunci uncle tue. Lepas tue marah2 uncle tue suruh reverse. Tapi helllooooo.. ko kan amek kunci kereta dia tadi? Macam mana dia nak REVERSE kalau kunci kereta dia ada kat ko? Boleh fikir tak sekarang? Sapa stupid? Dia ke lue? Hormat la sikit. Orang tua yang ko tengking2 tue. Dan satu lagi. Jangan citer pasal bangsa kat sini la. Cina ke tak cina ke hormat tetap kena hormat tak kira bangsa apa pun. Takde sivik punya perempuan. Aksi ko neh bukan orang Malaysia je kot tonton. Bahkan satu dunia akan melihat kebiadapan kau. Lepas neh mula la buat2 citer sedih keluar paper.. penjelasan dari pihak wanita blablabla.. karang ayat2 simpatatik.. tak pun minta maaf apa bagai.. ahhhh sudahhhh macam tak biasa plak aku dengan wayang2 orang yang kantoi perangai bangang depa.. btw.. memang bijak orang yang cipta hp berkamera neh. Ramai kot yang terkantoi.

WAKAKAKA...

Dan, berikut pula luahan dari sang anak terhadap apa yang berlaku ke atas bapanya. 




Perlakuan wanita itu terhadap warga emas bukan hanya menyakitkan ahti sang anak bahkan sakit ahti juga mereka2 yang menonton nya.. siap bawa stering lock bantai kereta orang. Menjerit2. Racist. Menengking. Macam orang takde akal. Aku respect bila masyarakat sekeliling memahami yang tindakan perempuan tue MEMANG GILA.. 

Dan sekarang..

Satu Malaysia bash ko lepas kes bini Matyo aku rasa ko akan trending kaw2 pula la..

Err TAHNIAH ekkkkkkk.......

Wakakakaka...

Kbai.

Share this :

Previous
Next Post »