t>

Breaking News

Angkara Israel, Rakyat Indonesia Mempertahankan Malaysia Kaw2.

Singapore pasti bengkek. 

Walaupun kecil tapi negara yang pro israel tue pasti bengkek. Jangan tatau. Setiap negara ada propaganda2 politik bagi memastikan kelangsungan kuasa politik mereka di negara2 jiran. Singapore pun pandai main propaganda juga. Jika hubungan Malaysia dan Indonesia sentiasa dilanda masalah, ia baik untuk Singapore. 

Tetapi jika Malaysia dan Indonesia rapat dan bersatu, ia boleh membuatkan Singapore 'SHAKY'. Proksi kuat israel itu pasti rasa menyampah apabila mendapati rata2 rakyat Indonesia memilih mahu bersama2 Malaysia andai Malaysia diserang oleh israel.

HA HA HA

Berikut antara komen dari sebilangan rakyat Indonesia yang respon mengenai tuduhan israel yang mengatakan Malaysia melatih pejuang Hamas bagi menyerang israel.


Respon yang tak disangka2 la juga kan.

Ramai juga yang LIKE dan SOKONG komen2 dari rakan2 di Indonesia. Rupa2nya israel antara topic utama yang mampu membuatkan rakyat Indonesia dan Malaysia bersatu. Angkara zionist, rakyat Indonesia sanggup mengenepikan sentimen ganyang Malaysia dan mempertahankan Malaysia andai israel mahu menyerang negara ini. Kita bergaduh dalam banyak perkara tetapi angkara israel, Indonesia dan Malaysia juga boleh bersatu.

Tahniah la ek.

HAHAHA..