t>

Breaking News

Letupan Bom Di Kelab Malam Bukit Bintang - 10 Cedera (Video Inside).

Apa neh beb?

Letupan bom? Kat pub? Ada sesuatu sedang berlaku. Plot ini menarik untuk diperhatikan.

- Sejak kebelakangan neh kita dapati ada beberapa laporan berita yang cuba mengaitkan rakyat Malaysia dengan kumpulan pengganas dari luar negara. Dengan ISIS. Bahkan pejuang2 yang berjuang untuk bebaskan diri dari kezaliman pun dilabelkan sebagai pengganas, antaranya rakyat Syria yang tertindas dan rakyat kita yang berjuang ke sana turut menerima tempias dengan dilabel sebagai pengganas. Kerajaan kita pula menunjukkan ketidaksetujuan dengan melakukan amaran, tangkapan dan parti2 politik pula membuang keahlian/pecat mereka2 yang terlibat dengan mana2 pertubuhan seperti itu di luar negara.

- Laporan2 berita luar negara yang kemudiannya dibawa masuk ke dalam negara neh oleh agensi berita juga melaporkan rakyat Malaysia ada yang jadi pengrekruit, yang melatih, yang berkahwin dan melakukan jihad seks seolah2 nak mengambarkan betapa aktifnya rakyat Malaysia dalam menyertai pertubuhan2 yang dikaitkan dengan pengganas.

- Baru2 ini media melaporkan bahawa seorang bakal pengantin yang mahu berkahwin dengan salah seorang ahli kumpulan ISIS telah ditangkap oleh polis dan akan didakwa melalui akta SOSMA. Setakat ini polis dah tangkap 4 warganegara Malaysia dan kesemua mereka akan didakwa di bawah akta SOSMA atas alasan terlibat dengan kumpulan pengganas.

- Terdapat laporan bahawa Malaysia dijadikan pengkalan untuk pertubuhan pengganas melebarkan organisasi mereka dan mungkin akan melakukan beberapa keganasan di Malaysia.

Nampak?

Nampakkk?

Ada sesuatu yang kita kena perhatikan. Adakah kita bakal dijadikan alat bagi negara2 kuasa besar dalam percaturan mereka untuk mendapatkan sesuatu matlamat atau misi?

Fikir2kan la ek. 





Seramai 10 orang cedera awal pagi ini apabila sebutir bom meletup di hadapan sebuah pub di Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

Menurut sumber polis, joki kereta cedera parah dan kini berada dalam keadaan kritikal.

"Polis menerima aduan pada  jam 4.25 pagi dan menghantar wakil ke tempat kejadian untuk memastikan kerosakan."

"Laporan awal menunjukkan bom dicampak dari tingkat dua bangunan."
Mangsa yang cedera terdiri daripada 12 lelaki dan dua wanita berumur antara 20 dan 42, dihantar ke Hospital Kuala Lumpur dan Hospital Tung Shin. – TMI-