t>

Breaking News

Azmin Bagi No HP Untuk Selesaikan Masalah Sampah Pun Kena Troll.

Masyarakat Malaysia yang bodoh.

Apa masalah kau semua dengan penyebaran no telefon Azmin Ali tue? Sebenarnya. Aku tak suka tindakan Azmin Ali yang overkill karakter dia dalam menjokowikan diri dia. Tapi, aku setuju sangat2 bila dia terbuka dan bersungguh untuk selesaikan masalah sampah di Selangor.

Bagi aku perkara tue betul.

Tapi ko tahu. Kat negara neh buat benda betul pun kena lauk.

Tengok la ;


Bugima punya taksuban.


Semua benda nak melawan tanpa hala tuju dan matlamat yang jelas. Orang bagitau kau no tue supaya ;

1. Selangor boleh bebas dari masalah sampah.

2. Supaya penduduk ada direct line untuk menyelesaikan masalah sampah.

3. Supaya kerajaan negeri alert tentang persekitaran perumahan kat mana yang selalu ada masalah kutipan sampah.

4. Bila dah alert maka tahu la kontraktor mana yang buat kerja macam palat.

5. Masa tue baru la boleh kenakan apa2 tindakan sewajarnya.

Apa je motif kau semua nak troll?

Buat benda bangang logik la troll. Buat benda betul pun nak troll. Ada masalah mental ke apa? 

Btw. Untuk Azmin. Aku rasa patut ada direct line juga untuk kongsikan masalah2 berkaitan projek perumahan. Aku nak campak banyak idea2 berkaitan perumahan dan rakyat tertindas.

Kbai.