Berita Yang Memperbodohkan Melayu - Ada Gambar Anjing Dalam HP Pun Nak Terkejut Sampai Masuk Berita.

Apa la nak jadi dengan korang neh. Macam tak pernah pergi sekolah pun ada. Terang2 pula muka terpampang. Kalau la berita2 begini dibaca oleh non-muslims dan non-malays, aku tak tau la jiwa2 tue akan berfikir apa bagi mengambarkan kebodohan umat melayu yang beragama Islam.

Memalukan kot.

Tadi. Aku telah membaca sesuatu. Dan selepas aku membaca artikel berkenaan. Aku bukan sekadar rasa terkejut. Bahkan rasa nak pergi naik bangunan KLCC. Dan heret 2 manusia dalam gambar tersebut dan heret wartawan yang melaporkan kisah tersebut dan heret editor yang meluluskan berita berkenaan dan tolak keempat2 individu tersebut dari bangunan KLCC agar tamatlah riwayat mereka disitu.

Seriyus.

Ini berita yang membuatkan aku rasa nyawa keempat2 individu tersebut tiada nilai di fikiran aku.

 
Kejadian berlaku di Johor Bharu. Adakah kedua2 makhluk dalam gambar di atas ialah orang Johor? Jika ya, amatlah memalukan warga Johor yang lainnya. Apa yang dilaporkan oleh Sinar? 

- Kedua2 wanita di atas terkejut ada gambar anjing tersembunyi dalam hp mereka.

- Setelah semakan dilakukan ke atas jenama HP yang sama, di dapati ada juga gambar anjing yang terpapar selepas code *#0*# ditekan.

- Dan gambar anjing dalam hp tersebut pada dia agak meragu2kan kerana dia membawa hpnya memasuki masjid.

Sekarang. Dah faham ke kenapa aku rasa dua orang mangkok ayun di atas patut ditolak jatuh laju2 dari bangunan KLCC?

Pertama. Kau citer pasal anjing. Tapi status rambut kau tue apa setannnnn?

Kedua. Kalau ko tak tekan code tue apa masalah hidup kau? Agak2 boleh mampos ke?

Ketiga. Aku tekan code yang sama hanya keluar setting untuk HP. Jangan2 hp kau tak ori. Saja depa letak gambar anjing untuk gabrakan umat melayu yang gila macam kau berdua.

Keempat. Kau dah make sure semua content dalam hp kau adalah bertepatan dengan syariat Islam ke sebelum masuk ke mana2 masjid? HP kau tue menganuti agama Islam macam kau juga kan? 

Tolong la. Tolong berhenti memalukan umat melayu dan umat Islam. Aku dah tatau nak cakap apa bila berita bangang macam neh tersiar dalam paper. Aku tatau apa yang ada dalam kepala hotak ;

- Si pelapor cerita

- Si penulis cerita

- Si pelulus cerita

Ke dorang neh spesis yang takde otak takde akal tue sebab bangang sangat ke camne?

Kbai.

Share this :

Previous
Next Post »