t>

Breaking News

#AzizanOsman Juga Ekploitasi Anak Yatim Dedah Bekas Anak Murid.


Bisnes. 

Dalam bisnes kita tidak boleh mudah lepas cakap pada orang bila kita marah. Walau pun kita CEO, director syarikat. Sebab kita ada kuasa, ada wang, orang diam. Namun bila luka itu telalu dalam. 

Mereka pun boleh merancang menjatuhkan kita, mencari sudut kelemahan kita, mencari kesilapan kita, membongkar segala rahsia kita. Tidak lain tidak bukan kerana silap kita lupa diri sebagai hamba Allah merasa hebat dan takabur dengan pinjaman ilmu, title dan wang. Tahukah Azizan Osman orang yang berbakti dengan engkau dulu ialah orang yang bertanggungjawab membongkar penipuan engkau sebenarnya. 

 Semua fail berkaitan bisnes temberang engkau ada di tangan mereka. Mereka yang bocor kan. Itulah dunia bisnes. Yang palsu akan terbongkar juga. 

 Sebab nota ini nota terakhir untuk AO.."Kita kumpulkan anak-anak yatim, kita buat majlis meraihkan mereka, kita panggil media, kita akan dapat credit dari masyarakat suka bersedekah. Viralkan di facebook, instagram, you tube sebagai salah satu teknik pemasaran bisnes." 

Masih ingat lagi engkau cakap Azizan Osman. Tok sangat terasa. Tok datang dari asrama anak-anak yatim Perkaya Terengganu. 

Rupanya kalian sampai tahap hendak gunakan anak-anak yatim untuk purpose marketing? Sebenarnya inilah kifarat Allah pada you Azizan Osman. Tipu phd dan memanipulasi ratusan ribu orang dengan air liur engkau sahaja. Engkau joget, kami joget. Engkau menari, kami menari. 

Engkau suruh saya "i". Kami say "i" Namun kita tidak BODOH dan BANGANG Azizan Osman. Sayonara.. Kisah murid dan guru.



MR ARIFFIN 
#MRSOL 
 *You bermula dengan Phd tipu akhirnya orang tahu juga you penipu walau pun setiap tahun you pergi Mekah untuk cuci dosa yang you tahu, memang you sedang menipu.