t>

Breaking News

Baru Guna Bezza 2 Hari Dah Rosak Teruk, Selepas Viral Di Internet Baru Terhegeh2 Nak Layan Aduan Customer.

Khidmat pelanggan selepas pembelian. Hancur. Dah viral di laman sosial, baru terhegeh2 nak collect info bagi mengekang segala persepsi negatif. Lain tempat lain layanannya. Tetapi kritikan ini harus menjadi peringatan buat Perodua agar teliti dalam pemilihan pekerja.

Baca ;

Saya nak complain tentang Perodua Bezza Advance..


1. Saya dapat kunci kereta 28/10/2016(sabtu).. 

2. Pada 30/10/2016 (ahad) selepas 2 hari menggunakan kereta tersebut..

3. Kerosakan serius telah berlaku..engine rosak dan berhenti tepi jalan... 

4. 31/10/2016 (isnin) call Perodua towing untuk hantar ke SC PLENTONG dan dikenakan bayaran rm100 (kerana lebih dari 100km dari rumah)..

5. Sampai sekarang 2/11/2016 kereta masih di SC...

6. Masalahnya baru guna 2 hari dah rosak teruk..

7. Kereta gantian pon tak diberi...

8. No plat kereta saya F6004... jika minggu ni tiada apa2 info dari HQ..saya terpaksa viralkan memandangkan baru 2hari guna kereta tersebut....

Saya rasa kecewa dengan mutu Perodua Bezza Advance.



Sumber.