t>

Breaking News

Gambar : Fasha minta maaf sebab berbikini

Lawak! Sebenarnya memang menjadi trend artis gemar minta maaf ble terkantoi gambar2 seksi mereka kat internet. Tengok sini. Tengok betul2.



Okey, neh gambar fasha sandha. Fasha pakai bikini. Dengar citer fasha celebrate new year 2011 kat bali. Dan dengar citer azam tahun baru 2011 fasha takmo seksi2 lagi. Entahlah aku pun blur. Heh

Okeyh. Then ble gambar neh tersebar, dia minta maaf menerusi twitter dan facebook dia. Neh petikan fb dia.



Okey, aku nak ulas sket hal neh. Dalam erti kata len memang aku berniat nak menyibuk.

1. Aku perhatikan memang menjadi trend artis selalu minta maaf kat peminat ble terkantoi itu dan ini.

2. Aku tak kata ianya salah, tapi relevan ke artis tue minta maaf kat peminat2 dia?

3. Sepatutnya artis tersebut bertaubat, minta maaf pada Allah swt bukan pada peminat.

4. Sebab dia buat dosa, buka aurat. Dia berdosa dengan Allah swt. Memang betul, disebabkan dia ramai orang mengata2 hal dia. tapi first thing first lah. Macam kes wardina dulu. Aku ingat dulu dia seksi gak. Pakai seluar pendek. Bergambar nampak pusat. Tapi dia insaf walaupun dia tak minta maaf kat peminat2 dia. Tapi dia bagus sebab apa, dia direct minta maaf kat Allah swt.

5. Ble dah minta maaf kat Allah swt barulah ada niat nak berubah dan sebagainya. Selagi masih buat perkara2 yg sama, then terkantoi, then minta maaf balik kat peminat, then buat balik, then ulang2 aku tak nampak benefit pun kat situ.

6. Peminat pun satu hal. Apasal dok sibuk2 nak maafkan ke apa ke hal2 macam neh? Dia buka aurat apa kena mengena ngan korang hah? Korang nak maafkan dosa dia buka aurat tue ke? Patut nasihatkan dia soh dia bertaubat, minta keampunan dari Allah swt dan tutup aurat dia tue. Bukan maafkan dia, pasal dosa dia buka aurat tue, dosa dia dengan Allah swt, bukan urusan korang nak maafkan ke tidak beb. Heh

7. Aku cakap macam neh pasal aku baca komen2 kat page f asha sandha. Tah hapa2 lah peminat2 dia aku rasa. Macam benak islam sesangat. Tapi aku takley komen. Aku dah kena banned dengan fasha sandha sendiri. Mungkin fasha sedih tengok aku terlalu suka dekat2 dengan dia. Heh

8. So nasihat aku, korang tak payah nak lakon suci sangat. Nak maafkan dia segala bagai lah buat apa? Dia gunakan body korang ke time dia dedah aurat? takde kan? So jangan jadi orang benak. Dia buka aurat, itu urusan dia dengan Allah swt. Tanggungjawab kita nasihatkan dia. Pasal asyik nasihatkan dia lah aku kena kick. Sedih aku sekejap. Heh

9. Tapi memang ada satu kerespectkan yang nyata sebab dia sanggup minta maaf, tapi betul ke dia minta maaf sebab dia ikhlas? Aku takmo persoalkan keikhlasan dia, itu bukan urusan aku tapi dia neh satu bengap. Enh terjujur jap. Dia patut faham, ble dia buka aurat, pakai seksi2, dan gambar2 dia terkantoi, dia patut rasa malu dengan Allah swt, bukan dengan orang. Pasal orang seme syok2 tengok body dia dan syok2 mengata dia, bukan ada masa nak kenang air mata dia pun. Lazim manusia memang macam tue. Yer, siyes aku pun lebih kurang gitu fasha. Bila aku tengok gambar ko, aku siap cakap dalam ahti, ko neh mabuk todi ke apa, takde plak terlintas kat fikiran aku agar ko minta maaf. Heh

10. So aku harap lenkali kalau ada artis2 yg terkantoi ke apa ke, sila minta maaf dengan Allah swt dulu lah.. ble dah minta maaf dengan Allah swt, barulah minta maaf dengan peminat2. Yelah sebab mereka kan buat dosa dengan Allah swt.. buka aurat, buat maksiat.. dan macam2. Aku faham, mungkin ada peminat2 artis yg kecewa dengan perbuatan artis terbabit, sebab tue lah aku cakap cara terbaik ialah artis tersebut kena minta maaf dengan  Allah swt, ble mereka dah insaf, barulah mereka minta maaf dengan peminat2 yg meminati mereka. Kalau mereka asyik2 fikir nak minta maaf dengan peminat nanti niat jadi len. Bukan aku nak tuduh2 tp takut sengaja nak tutup isu semata2 nak jaga periuk nasi. So langkah senang, minta maaf then habis citer. Ble dah lepas sesak, buat lagi. Sampai ble pun tah habis macam neh.

Last wiket, harap fasha sadha amek iktibar lah. And lagi satu aku dapat tahu ko putus cinta dengan tuttt.. hahahha.. kalau betul aku ucapkan tahniah ya. Sebab apa, ari tue ko putuskan rumahtangga orang, la neh ko plak merasa sendiri.. amacam? Syok tak? Kah kah kah.. sabar ya fasha.

Ameno : Artis neh kadangkala pandang peminat no 1 lebih dari Allah swt.. apa daa... dosa mereka dengan Allah swt tp minta maaf dengan peminat pedehal?

33 ulasan

fasha_to_hell berkata...

sumpah benci gile si fasha nie..dh la penghancur rumahtangga org..pakai pulak mcm org xde agama...wei malu la nk ngaku ko saudara se-Islam aq...dasar pompuan sundal

hanny berkata...

aku mmg x berkenan dr dl ngn minah niii....sbb dia berlakon x best...kaku nk mampus!...watak2 baik jerrr...mmg hipokrit abis...tu dl...aku setuju tul ngn admin...dia mntk maaf sbb terkantoi jerr...x nk hilang peminat...haha...yer la, kalu peminat x der...saper nk amik dia berlakon...aku rase lerr..golongan artis ni kan...yg maner x brp btul lerr..kena terkantoi cam ariel peterpan br nk insaf kot.. wan noor azlin kerr...setuju ngn admin...wardina contoh yg baik...dl aku pon x brp suker sbb dia suker pakai skirt denim pendek...adik dia pon..tp tu zmn belasan thn...ok lerr...

sairi berkata...

stedy fasha macm ni la baru american apa ada hal ngan bikini atis malaysia yg telanjang pun banyak betul x he he he

ila berkata...

apabila ketidak sempurnaan menjadi alasan untuk membuat kesilapan, sepatutnye ketidak sempurnaan menjadi kayu ukur diri sndiri utk berubah kepada kebaikan. mintak die berubah betol2 la... haish...

Penjilat Umno berkata...

Yang korang kecoh2 ni pehal? Korang tatau ke yg malaysia ni bakal jadi Hub Hiburan rantau asia. Mestila kene artis2 hebat macam fasha sandha ni. Dia punya boobs banyak cun woo.. Sure boleh kasi kalah maria ozawa beb. Boleh tarik bejuta juta pelancong mai malaysia sebagai hub hiburan rantau asia ni. Jangan salahkan dia.. dia tu manala sekolah agama. Al maklumla sekolah agama rakyat dah tak di support oleh kerajaan. Trimas kerajaan barisan nasional. Undilah BN untuk masa depan yg lebih stim. hak hak hak.

cloudarif berkata...

udah le tu...jgn nak benci org...nasib kite tak tau..lg...mcm mane masa akan dtg nnt...doakan....c fasha ni..Allah berikan dia hidayah..tu lebih baik...

syapek berkata...

dah macam paderi lak nak maaf2kan org..hape la nak jadi..

the roti kacang berkata...

lawak plak tgk gambar ke2.
asal muka fasha sandha je kasi nampak...
muka minah lg 2 org tu diblur kn..seb baek diblur kn..karang,makbapak minah 2 org tu nampak,mengamuk besar jdnyer..hehe

Anonymous berkata...

hahahah

Anonymous berkata...

apa nk jdi org zman la ni...adakah org cm artis d atas ni djamin masok surga ataupn disiksa di nraka...hgpa pikiaq la sndri...wallahualam

hate fasha berkata...

aku azam taun ni taknak benci2 kat orang...tapi awal taun minah ni buat aku benci aka meluat kat dia...... tahniah fasha......
len kali takyah pakai bikini...bogel terus......alang2 kalau setakat cover tu je.....napalah masa ko pegi tu takdak tsunami...kan ke bagus....dapat aku capai azam aku......

nasihat free...buat fasha: pakailah kamu pakaian yan baik2 sebolum kamu dipakaikan pakaian yang baik....

BN (BAHLOL NERAKA) berkata...

benci la style fasha mcm ni. mcm pelacur la fasha.insaf k. moga dpt hidayah cpt2.

Hawke berkata...

mcm kafir aku tgk.

Anonymous berkata...

go to hell you fasha sandha..ingt best sgt bg org tgk body you.lg dapat dosa de ar..insaf2 la wahai fasha sanda..rumah kata pergi kubur kata mari.takut nanty x sempat nak bertaubat.nauzubillah..

tak sedap berkata...

tak sedap la tetek dia

fatman berkata...

ape laa lu ni Fasha...
asyik kantoi jew...
pastu mintak maaf...
mcm ni kew artis MELAYU????
mcmane laa org nak percaya dgn lu...
bikin malu je laaa lu nie....

john berkata...

ada lagi tak gambar Fasha yang hot...sedap mata memandang hehehehehehehe

manusiaBiasa berkata...

haha.sungguh kelakar.berdosa aku tengok gambar2 die.

jowo totok berkata...

fuck fasha sandha!

jowo totok berkata...

tetek kecik ade ati nk tayangkan kat public..
siap kne kutuk jew..
hahaha

fawwaz berkata...

apabila Dosa djadikan kebiasaan...astaghfirullah

honney berkata...

sayang seribu kali sayang...muka lawa..cara bercakap nampak polos sangat..tapi perangai Ya Allah..Tuhan ja tahu...apa dah jadi ni...?

jantan kebret berkata...

kiut...i likeeeeeeeeeeeeeee...........

nizam berkata...

fasha sanda = syaitan betina yang bertopengkan manusia!

sasau...,, berkata...

sumer owang leh minx maap,,,

ntahla berkata...

fasha panda, eh fasha sundal, eh fasha sandha pompuan hipokrit!!!

.... berkata...

suda2 a kutuk benci dia,bek pbaiki dri snri.

iefa berkata...

biar lah dekat dea , kite tak payah sebok pasal hal dea . kunk terkena batang hidung sendiri . moga allah buka kan hati fasha sandha .

sue berkata...

iefa
itulah salah satu penyebab keruntuhan moral masyarakat kite.... salah org kite tak penah nak tegur...then bile bala dtg baru nak menangis2....... dan kite akan dipertanggungjawabkan atas perbuatan kite...dan kwajipan kite utk menegur apa yg salah.....

no-war berkata...

pompuan hancur...sape la llaki yg nk amek die jd bini....kalo ade mmg malang la nasib laki 2 kn...

insan biasa berkata...

salam..
maaf la..aku pun nak nyebok gak dlm hal ni...ak 100% setuju pd Ameno ni...tp kte sume ni insan bese kan...x yah lah kutuk org lby2 sgt...sume org taw psl tu kan..bukan ape.. ble dah kutk..x psl2 pahal kte sedekah kat org yg kte kutk tu..kan x seronok bunyinyekan...jd kte msg2 kne lah beringt sdri..xde lah aku suro sokg..tp bab kutuk2 ni..berpada2 jgak lah..aku pun xde lah baek sgt..tp sggp ke korg nak sedekah pahala korg kat dye tu(fasha)..aku pun x sggp kot...jd korg pndai2 lah pk ek...

botak berkata...

budak pashha ni memang free sex..tak amerika la kalau tak cam tu..setakat pakai bikini ni normal la..tahniah la jejai..body da dapat cabut la...hahaha..kesian pasha..

sweet_sweet berkata...

bodoh yea....dia ni nama ayah dia islam...melayu ke atau sekadar islam pada nama aje