Linda jasmin dan Que haidar di parti arak?

Kepala hotak AmenoWorld on Thursday, April 21, 2011

Neh gambar betul ke gambar super impose hah? Gambar neh tersebar di internet lah. Kalau gambar ini gambar betul aku harap kementerian tolong ambil tindakan dan menghukum orang islam yang terlibat dalam parti sedemikian.

Bukan kita tuduh linda dan que minum arak ya. Mungkin mereka ke masjlis itu atas kapasiti menerima jemputan. Tapi tengoklah tempat dimanakah parti itu diadakan. Sesuai ke orang islam ikut serta. Bila dah tahu tempat tersebut ada hidangan arak apa salahnya angkat kaki. 

Janganlah bergambar seperti ini kerana ia merosakkan  reputasi mereka sendiri.





Bukan nak hukum pasangan suami isteri neh membuta tuli tapi kalau benarlah mereka di dalam gambar terbabit tolonglah keluarkan satu larangan yang jelas bahawa umat islam haram masuk tempat-tempat maksiat.

Zaman sekarang ada yang beranggapan masuk disko / pub boleh asalkan tak minum arak. Padahal mana boleh. Begitu juga dengan clubbing. Mereka kata clubbing untuk release tension. Alahai.. nak release tension pun carilah kaedah yang menepati syarak bukan macam di atas neh.

Sama2 lah kita renungkan dan berdoa agar kerajaan kita peka dengan masalah sosial yang membabitkan artis islam di malaysia. 

Berkaitan isu aurat pula,  susahlah kita nak tegur. Kalau suami dia tak larang, sapa lah kita nak nasihatkan dia pula. Kalau kita nak tegur, hanya boleh tegur sikap suami dia yang dayus membiarkan aurat isteri dia terdedah. 

Sozcyili : Tunggu penjelasan que dan linda terlebih dahulu.

Dengar cerita, ramai geli dengan suara artis yang nyanyi lagu Warisan ni?

{ 6 luahan anda... read them below or add one }

mykhalis said...

wahahha..inilah..malas cakap pasal arak..tapi skrang artis smua mmg tak pakai bra ek?tak lama lagi semua braless la

Email 1 Malaysia!!! penting untuk rakyat malaysia
Jom anti PAS!!!??
koleksi artis seksi dalam majalah mangga

FARISZ@AZ.Com said...

Jika mereka ber2 tidak minum arak pun tetap tidak boleh, Islam melarang penganutnya memasuki tempat yang boleh menjatuhkan fitnah ke atas diri.
FARISZ@AZ.Com
Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

Pakcoh said...

Mmg SOS CILI la Linda nga Que pasni..

Anak kat umah minum air zam² tak?

Muhammad Syafiqqullah said...

pergh..dah terang lagi bersuluh...kalau tiada tindakan tak taulah kan...walaupon tak minu tapi ni dah kira melanggar peraturan...

Syuxer said...

perghhh que rileks je bini dia pakai camtuh..seksi nak mampus dedah bahagian belakang..rasa terbako weh mato aku nengok nya..

lea said...

nauzubillah....

ish3

Post a Comment

Nak komen, komen, tapi segala risiko tanggung sendiri. Untuk pertanyaan/iklan sila ke orderonline2010@gmail.com.

 

Followers

Readers