t>

Breaking News

Indonesia serang malaysia lagi.. !!

Alahai.. orang indonesia neh persal?? Takde kerja ke memang saja suka2 buat lawak bahlol? Sikit2 serang.. sikit2 serang tah pape macam orang bingai siot.. aku tak faham langsung asas serangan terbaru kat malaysia kali neh. Apa yang aku faham ialah mereka yang anti malaysia ialah sang bingai. Ya, siyes. Sang bingai. Itu pengakuan aku. Pengakuan korang? Mana aku tahu.. fikirlah sendiri. Heh. 


Lihat bawah ;




Melalui berita neh apa yang aku dapat fahamkan ialah ;


1. Indonesia berdemo depan pejabat kedutaan malaysia.


2. Dalam demo tue mereka ambil lumpur dan calitkan ke atas signboard kedutaan.


3. Tujuan? Geram. Kenapa? Pasal sawit. Dan aku tahu tangan dorang yang kotor balik. Bodoh kan dorang? Heh.


4. Mereka mengelarkan diri mereka neh mahasiswa. Bagi aku sendiri mereka bukan mahasiswa tetapi mahabahlol. Ya, sila percaya cakap aku.


5. Then macam biasa, babak bakar bendera mesti ada punya. Ia babak wajib bhai... Lihat bawah ;




Haizh.. dorang neh sebenarnya saja je besar2kan isu. Buat panas untuk raih perhatian dan rasa bangga bila dapat bakar bendera malaysia untuk bagi rakyat malaysia sakit ahti beb. Siyes.


Sozcyili : Ngatuk + penat.

Tiada ulasan