t>

Breaking News

K-pop 24/7 versi malaysia [M-pop] teruk dikutuk!

Kalau semalam aku dah tulis pasal gula-gula yang kena kutuk dengan hebat di facebook, kini giliran kumpulan lelaki pula iaitu 24/7. Kumpulan neh dia tiru nama kumpulan dari korea iaitu 24/7 gak. Aku tak berapa tahu sangat 24/7 original neh macam mana tapi apa yang aku tahu ialah 24/7 versi cetak rompak memang kelakar habis. Kalau korang tak percaya, korang tengok gambar bawah neh dulu ;


Aku takmao kutuk rupa mereka. Gambar neh pun aku collect dari fanpage anti 24/7 versi cetak rompak. Bukan aku yang edit benda2 alah kat bawah tue yer harap maklum. Aku ketika melihatkan mereka pertama kali melalui gambar ini merasakan ;

1. Dunia aku nak kiamat.
2. Nyawa aku tinggal suku.
3. Selera makan aku mampos termasuklah makanan yang paling aku minat iaitu maggie.
4. Nak pecahkan semua barang2 kat rumah neh termasuk komputer aku.
5. Nak pergi membunuh.
6. Nak tampar sesiapa sahaja yang lalu dihadapan aku.
7. Nak cekik sorang2 lelaki dalam gambar tue.

Tapi nasib baik aku berjaya mengawal emosi aku. Walaupun aku rasa nyawa aku memang dah nak tercabut neh. Then aku secara tidak sengaja nya nampak pula gambar kat bawah neh ;


Arhh sudah.. aku mula merasakan otak aku hampir meletup. Nyawa aku tadi dah tinggal suku, datang gambar neh aku rasa mao nyawa aku dah terbahagi 4 dah daripada suku tadi. Adakah mereka tidak sedar yang mereka ini tidak hensem [ayat lembut] tidak comel [ayat lembut] dan tidak kacak [ayat lembut] ? Aku taktahu. Aku mula memikirkan cameraman yang photoshoot gambar neh mungkin buta. Ataupun mengalami sakit mata yang amat sehingga tidak dapat membezakan product ori dan product tiruan. Takpe. Kedua-dua gambar di atas masih ada maafnya. Tetapi untuk gambar di bawah ini, kalau ada yang boleh bernafas selepas melihat gambar ini, aku memang tabik springgg.. nampak tak gggg aku tue? Betul2 springgg.. punya tabik taww... tengok bawah ;




Aku taktahu lah dorang neh kurang cerdik [ayat sopan] ke apa. Selama neh aku sering menyangka manusia yang paling bingai kat malaysia neh ialah penyokong umno tetapi aku mungkin patut amend balik pemikiran aku tue. Aku rasa penyokong umno pun tak sanggup membingaikan diri macam neh. Tolonglah. Apakah motif gaya dan gambar ini diambil? Adakah...

1. Bajet cute?
2. Bajet hensem?
3. Bajet tough?
4. Bajet putih?
5. Bajet mengoda?

Arhhhhhhh aku tak sanggup... tolonglah jangan memalukan org malaysia lagi. Saat ini aku rasa kalau orang korea nampak gambar2 macam neh sekarang gak dorang sanggup bunuh diri. Daripada hidup tengok kumpulan macam neh baik dorang mamposkan diri dorang lagi baik. Paling2 koman agaknya ada yang hilang nyawa terus akibat sakit jantung tengok gambar macam neh. Oowhhh plurrzeee lah.. bila nak masuk melodi kutukan aku neh..

Dan yang paling2 aku tak sangka ialah kebencian terhadap 24/7 versi cetak rompak mencipta satu fenomena. Tengok bawah ;



Tak sangka.. ramai org benci dari minat. Nak buat macam mana sapa soh malukan diri sendiri macam tue.. kan dah kena balon kaw2.. kah kah kah..

Sozcyili : K-pop = korea pop. M-pop = mampos pop.
Hadiah rm5k untuk mereka yang ada video @ gambar menarik.
Jana pendapatan online, disini. Harus tahu cara yang betul untuk raih pendapatan yang betul.
Kenali ketabahan dj lin, seorang ibu tunggal

21 ulasan

Leeya berkata...

naik loya anak tekak... seeloknye diorg n pnyokong2 umngok d buang kt 1 pulau jauh2 dr mlysia ni.. ekekekek..

paklah and me berkata...

adoiiilaaa...kahkahkah..memang tergelak aku baca entry kali ni..kahkahkah...aku nak join Anti 27/4 facebook pasni, tak sabar dah ni..ngeeee :)

! Sam Posmen ! berkata...

bro, nasib baik kamu boleh tahan perasaan loya tu. kalau tak pc hancur tak berupdate la blog ni ek. hari hari termenung makan gula gula je. haha

bila gula gula di biar terdedah 24:7 seharian

shandye. berkata...

oh. ini seyes kelakar! siapalah yg menguruskan mereka tu. sure lps ni ala2 mahu capai pisau dan kelar nadi... lol...

Nadeena berkata...

mmg nak termuntah bila tgk gmbr diaorg....

mykhalis berkata...

gambar yg 3 ekor tue aku tak tahan tue..memang hampess

Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

koleksi artis seksi dalam majalah mangga

Jom anti PAS!!!??

Unknown berkata...

ala.baru siap mkan.syangla kalau nak muntah sekarang ni.....hhu

ScHaNah_kz......i'ts me.... berkata...

hai

akri zary berkata...

ade vdeo klip dia x...aku nak tgk...nak buat parti muntah...haha

Naha berkata...

ehe...nak tanya.....kenapa kutuk2??...adakah kita akan jadi sama seperti org lain yg marasakan diri kita bagus??...aku pn bkn minat k-pop...lagila m-pop....tapi aku x smpi hatila nak kutuk2 rezeki org lain...hrp jgn jadi puak yg 1 lg "paku dulang paku serpih"...pandai2la nak sambung ekk...ehe....

kay shafiQ berkata...

hahahaha. aish memalukan ja

yuslanz berkata...

arghhh..cam gampang diorang niee...naik loya aq!!!klu anuar aljuubs nmpak,cnfirm dia minat giler niee...ha3x..

Jack berkata...

Macam Gay je muka...hahaha...geli..

Apa kau buat ni??

Phantom berkata...

dorang ni kalau nak memperbaharui industri hiburan pon ,menari lah lagu etnik kreatif menari zapin ke

ni tak,buat kena kutuk je

amna berkata...

nak LIKE anti 24/7 sekarang juga. vrooom!

Jue Nara berkata...

rasa nak terjun bangunan pas tgk gambo tu.. kehkeh. tak perlu la tiru kpop, buat identiti sendiri kan bagus..

Kami bukan lagi KPOP tapi MPOP dan kami kini bergelar MAX 247 bukan 24:7

Unknown berkata...

hahah. pegi mampos itu mampos pop~

MiZ Rayy berkata...

wuahahaa.. mampos pop.. ssuai sngt.

Zuera Ehsan berkata...

sentap ati mak nak~~~~
nh mkn mntah ijau ak...
uwaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Razil Tahir berkata...

sabor jer la....
mezti gmbar2 dorg nie da smpai pun kat media2 korea n dorg un tgh sebok membahan2 dorg nie...n kite as Malaysian un akan mendapat tempiasnyer....

Tanpa Nama berkata...

gela ....boley mati ni...taley blah...wahahha...