t>

Breaking News

Cara-cara nak report gambit saifullah berkenaan isu video klip.

Benda neh aku dapat kat fan page aku, iaitu kat sini. Salah seorang fan bagitau aku cara kita nak report si gambit neh. Kalau setakat komplain dan bertekak dengan gambit sampai bebila pun tak settle selagi tiada yang beralah. Ikut pandangan aku, sudah tentu lah kita2 yang benci kelucahan neh takan mengalah dari menghentam gambit, betul tak? Tapi ada kemungkinan gambit akan beralah kalau kita report dia berterusan. So untuk permulaan kita kena report dia secara ramai2 kat sini  ;



Yang kat atas neh ialah website finas. Korang masuk sini dan terus report ramai2. Aku belum report. Tetapi lepas publish entry neh aku akan terus report. Aku minta kerjasama korang untuk sebarkan hal neh agar kita boleh report ramai2. Kita tunjukkan kepada gambit apa kuasa rakyat macam kita boleh lakukan asalkan kita sama2 berkerjasama menentang kemungkaran.

Nota : thanks kepada rakan facebook bernama puan bibi sebab maklum kan hal ini.

Sozcyili : ikut facebook gambit, dia makin berlagak dan sombong dalam memaki hamun orang yang menentang video klip lucah neh.. perghh..