t>

Breaking News

Saya anjurkan parti seks lesbian - Awak nak join tak?

Pada bulan september 2011 nanti akan berlangsung satu perjumpaan di antara perempuan-perempuan yang mana kecenderungan seks mereka lebih kepada sesama jantina. Perjumpaan ini akan dijadualkan di hotel seri malaysia cawangan pulau pinang. Sila lihat di bawah neh untuk maklumat lanjut ;




Menurut daripada apa yang dilihat oleh aku di link ini perjumpaan neh bukan lah sekadar perjumpaan gathering yang biasa. Ianya lebih dari sekadar gathering. Lihat bawah lagi ;





Ada beberapa perkara yang terdetik di minda aku sekarang neh. Sebab tue aku belum mahu menerjah melulu. Bagi aku ;

1. Betul ke perjumpaan les neh betul2 wujud ataupun sekadar troll yang nak mengenakan orang lain? [baca : orang islam ]

2. Andai ia wujud kenapa mereka buat secara open? Ke tiada kesedaran fungsi privacy facebook?

3. Terdapat perkataan penang disitu. Adakah ini juga salah satu bentuk propaganda cyber war kepada kerajaan pakatan rakyat?

4. Hasil tinjauan aku di beberapa facebook milik les neh, mereka terlalu open dan tak set privacy langsung. Seolah2 macam nak orang tahu apa yang mereka buat di wall fb masing2. Ada yang upload video lucah, gambar bogel dan etc. Takan dorang tak malu sangat walaupun dorang lesbian, dorang bukan pelacur kan?

So dorang sepatutnya akan jaga badan dan privacy masing2. Benda neh kan masih rare dan weird lagi di kalangan rakyat malaysia. Dorang sepatutnya sedar dan faham akan hal itu. Benda neh bukanlah sesuatu yang boleh dibanggakan apatah lagi dorang menayangkan wajah sendiri. Melainkan dorang gunapakai gambar orang lain.

Jika guna gambar sendiri, sudah pasti dorang akan set seprivacy yang mungkin. Aku tiada kawan lesbian. Kalau gay ada. Aku mengaku terus terang. Tapi biasalah, benda neh bukanlah sesuatu yang dia boleh suka2 dedahkan dan buat macam2 di fb dia. Even dia dah berkahwin dengan seseorang [lelaki + lelaki] sekarang neh. [tanpa pendaftaran harap maklum].  <-- kawan aku bukan orang islam.

Tapi still menjaga privacy sehabis baik sebab nya apa? Sebab mentaliti orang. Dia tidak mahu mengalami tekanan perasan dan sebagainya. So daripada pengalaman aku berkawan dengan gay neh aku dapati sepatutnya seseorang yang lesbian pun patut bersikap begitulah. Mana boleh suka2 dedahkan privacy, gambar2 bogel dan sebagainya di wall fb masing2. Ini pelik beb.

5. Aku juga mengandaikan bahawa mungkin kah dorang neh ialah pelacur kepada wanita. Ataupun sekadar taktik nak jual "seks" secara online? Siapa tahu kan?

Aku berharap ada lah seseorang yang boleh menyiasat hal neh sehingga ke akar umbi. Bukan apa, andai benar mereka neh les dan nak anjur parti seks, kita sama2 cegah lah. Andai benar dorang neh sindeket pelacuran zaman moden, pun kita sama2 cegah lah juga.

Tapi kalau mereka neh sekadar trolling nak kenakan orang islam urmm.. aku rasa baik tokyah layan. Biarlah dorang syok sendiri. Biarkan atheis macam dorang menderita sampai mampos akibat di bohlayan oleh kita. Sekian.


Sozcyili : Sept tue time raya.. owhh.. tahu juga ya bulan 8 tue bulan puasa.. hahaha..

Tiada ulasan