t>

Breaking News

Jemputan Parti berbikini buih di zoo negara!

Aku nak ajak kekawan seme especially yang islam dan melayu untuk kita sama2 enjoy dalam satu parti buih yang best2 di teratak angah .

Kita boleh enjoy puas2 sampai larut malam tanpa ganguan sebab kawasan parti neh jauh dari hiruk pikuk dan suasana bising kota. Kali neh kita berparti ramai2 di dalam hutan. Peh.. best whorrr..!!!

Korang boleh pakai bikini dan sebagainya sambil kita main2 buih nanti, tapi semasa nak datang ke lokasi sila pakai baju ye. Tak kesahlah baju korang baju bikini ataupun apa, at least ia nampak macam baju. Then bila dah sampai nak berbikini ke apa ke korang punya pasal.

Kami juga ada sediakan arak untuk korang mabok2 pada hari tersebut. Apa lah erti buih tanpa arak. Hidup neh hanya indah time mabok2, so janganlah lokek ataupun sayang duit korang tue. Buat tempahan arak sekarang supaya korang leh mabok2 sampai tak hengat donia pada hari tersebut. Segala informasi korang boleh rujuk kat bawah neh ;



Tolong klik link di bawah neh untuk menempah kehadiran anda. Sila sebarkan kepada rakan2 anda. Kalau boleh kami nak kumpul sejuta umat hadir parti buih terbesar di malaysia. Harap korang leh bantu sebarkan perkara neh. 


Bersama kita berparti untuk merosakkan akidah umat islam. Majulah arak dan maksiat untuk kehancuran umat islam.Mudah-mudahan. Heh.

Sozcyili : Separa hadir. Heh