t>

Breaking News

Kenyataan balas Nur Amalina kpd rakyat Malaysia.

Berikutan penyebaran gambar2 "sensasi' Nur Amalina, pelajar cemerlang SPM, dia kini tampil memberikan kenyataan balas menerusi satu video yang kini sedang tersebar menerusi facebook. 

Oleh kerana video tersebut tak boleh di embedkan untuk diletakkan di dalam blog, maka aku terpaksa download dan reupload semula di youtube agar anda boleh share di blog memasing.

Lihat kenyataan balas Nur Amalina di bawah neh ;


Hopefully, kepada yang mencaci maki dia boleh larh berhenti berbuat demikian sebab dia sendiri dah mengakui bahawa dia sanggup menerima nasihat secara baik. Ini satu pendekatan positif dari Nur Amalina, hope kekawan sudi tolerate dengan permintaan dia neh.

Lagi satu, berhubung dengan kenyataan balas dari ibu nur amalina yang menyatakan bahawa gambar2 amalina yang tersebar di facebook adalah fitnah semata2, harapnya kita jangan serang ibu dia. Bukan apa, ahti seorang ibu, memanglah dia akan bela anak dia sendiri. Lantaklah dia nak percaya ke taknak percaya ka, rasanya benda neh tak menjejaskan sesiapa pun kan?

So, teruskan je misi anda dengan menasihati amalina secara berhemah dan menegakkan hukum islam di bumi Allah.. habis citer. Bai

Sozcyili : Amalina cool.. tapi napa macam pelat dik?