Penjaga gol Terengganu gatal terlampau..

Kepala hotak Nurul Asyikin on Monday, August 27, 2012

Mak aiii

Tajuk tak boleh blah betul oleh si metro. Gatal terlampau. Boleh mengundang persepsi. 

Gatal terlampau = suka mengacau / mengorat pompuan.

Gatal terlampau = badan terlalu gatal.

Dalam kes neh merujuk kepada jawapan no dua. 


Haha

Baca kisah dia kat bawah neh ;

“Saya rasa seperti nak berbogel kerana tidak tahan dengan rasa gatal yang amat sangat di seluruh badan,” kata penjaga gol skuad bola sepak Terengganu, Mohd Sharbinee Allawee Ramlie yang pelik dengan kejadian dialaminya, malam kelmarin.

Kejadian berlaku ketika Mohd Sharbinee beraksi bersama rakan sepasukan menentang Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dalam saingan Piala Malaysia kumpulan B di Stadium Majlis Perbandaran Selayang, Selangor.
Insiden yang berlaku kira-kira 10 minit sejurus separuh masa kedua bermula itu menyaksikan Mohd Sharbinee, 25 akhirnya rebah di padang akibat pitam dan terpaksa diusung keluar sebelum dikejarkan ke Hospital Selayang manakala tempatnya digantikan penjaga gol simpanan, Mohd Saifuddin Mokhtar. 

Mohd Sharbinee berkata, sebelum pengsan dia sempat menanggalkan sarung tangan serta jersinya saja dari badan untuk mengurangkan rasa gatal yang dialami.

“Selepas menerima rawatan di Hospital Selayang, saya dibenarkan keluar pada jam 2 pagi dan doktor mengatakan kegatalan teruk yang saya alami itu berpunca daripada kesan alahan makanan atau ubat.

Yang aku tak tahan kelakar tue cara wartawan metro melaporkan berita.. rujuk kat bawah neh sat ;


Hadoiiiii

Dah tahu dia gatal sebab alahan, apa salahnya gantikan ayat kegatalan kepada alahan. Mengada2 betul wartawan metro neh kan. Tajuk nak sensasi. Menulis pun nak menyelit2 unsur semacam.. padan larh orang kata ingat metro ingat seks.. terbukti.

Muahaha..

Dengar cerita, ramai geli dengan suara artis yang nyanyi lagu Warisan ni?

 

Followers

Readers