t>

Breaking News

Model melayu muslim malaysia berbogel - 18sx

Haizhhhhh..

Aku baca neh kat wall facebook dia ;
RAWATAN YG DITAWARKAN DI SOFEA ESTETIK :

SUNTIKAN COLLAGEN FILLER (pipi,dagu,dahi,rahang) : RM60 satu jarum
SUNTIKAN COLLAGEN FILLER (bibir) : RM200
SOFTBONE (hidung) : RM800 termasuk BIUS (linocaine) 
SUNTIKAN PARUT DAN JERAWAT : RM150
SUNTIKAN HORMON : RM30
SUNTIKAN MEMBESARKAN PUNGGUNG (collagen) : RM1800
SUNTIKAN MENGECILKAN BAHU : RM250
SUNTIKAN MESO LIPO (kuruskan badan) : RM350 setiap bahagian
SUNTIKAN BOTOX : RM450 setiap bahagian
SUNTIKAN HYALURONIC ACID (hilangkan kedut) : RM450 

Sumber :  https://www.facebook.com/sofea.putih


Adakah dia khunsa?

Jika ya, adakah dia boleh berbogel selepas memilih menjadi pompuan?

Kat sini la kerajaan kita patut mainkan peranan. Jika dia ialah lelaki yang bertukar jadi pompuan maka amek la tindakan. Kenapa tak dipantau? Semakin dibiarkan semakin naik la lemak. Pasal tiada kawalan.

Bukan suruh hukum melulu dan sebagainya. Jangan salah faham. Minta tarbiah je. Moga2 dia berubah. Bagi aku, orang yang ada masalah seperti ini haruslah melalui proses tarbiah terlebih dahulu.. bukan terus hukum mereka. 

Kalau dia ialah khunsa dan ada hak untuk menjadi perempuan so adakah dia bebas berbogel pula? Tukar jadi pompuan bermaksud tukar jantina kan? Untuk ubati penyakit dia kan? Bukan tukar agama kan? Ka tukar jantina = tukar agama?

Jadi aku tak boleh terima cara dia neh. Kalau dia lelaki tulen tukar jadi pompuan dia dah buat 2 kesalahan. Pertama tukar jantina kedua berbogel sana sini. Kalau dia khunsa dan mahu jadi pompuan dia tetap bersalah sebab berbogel sana sini gak. Asyik nak tayang tetek jek. Pening aku tengok gambar2 dia neh la. Pening. 

Minta tolong pada kerajaan untuk alert isu2 begini. Parah dah aku tengok. Seram pun seram gak. Ada ka berbangga-bangga tayang body kat orang. Padahal umur baru 18 tahun. Orang kata la. Aku pun tatau betul ke tidak. Haizhhhh..