t>

Breaking News

Video Suami Bantai Isteri Pertama Di Lif Tersebar..

Bantai isteri sendiri di dalam lif. Dalam lif ada cctv. Lepas laporan polis di buat, polis kata tak boleh amek tindakan sebab tiada kecederaan fizikal. Ini apa yang dilaporkan oleh adik kepada isteri yang dibantai dalam video tersebut.

Rujuk keterangan yang dipetik dari laman facebook adik kepada wanita tersebut ;


Mohd Yunus AR

Harap kawan2 suma tonton video ni sampai abis dan tlg bg komen dan pendpat skit kat lelaki dayus yg pukoi kak aku ni. P repot polis polis kata tak leh ambik tindakkan pasai tk mendatangkan kecederaan kekal. Abg polis oi tkkan nk tgu kakak aku mati atau cacat br nk ambik tindakkan kot. Tlg share...and komen

Pendapat aku, dalam urusan rumahtangga orang neh aku memang malas nak campur. Jadi pihak ketiga kalau peranan dia nak jernihkan suasana oke, tapi kalau setakat nak bagi tambah serabut baik tak payah.

Pendapat aku, PDRM akan amek juga kes neh selepas tersebar di wall facebook akibat tunduk kepada desakan masyarakat. Cuma take time la. Ini membabitkan intergriti dan imej PDRM. Mesti dorang akan amek tindakan lambat laun.

Cuma sebagai seorang suami, kalau dah kahwin dua atau apa, isteri pertama tue isteri juga. Kalau marah sekalipun, kalau dia buat silap sekalipun, itu bukan cara yang baik untuk didik isteri. Kalau tak suka, lepaskan cara baik, bukan seksa dan bantai dia macam tue.

Nasib baik lif tu berfungsi dengan baik. Kalau tidak, tak pasal2 seorang lagi budak mati tersepit. Bergaduh sampai sepak terajang isteri, keselamatan anak2 di abaikan, padahal itukan lif.

Yang dasat, sampai terbuka tudung isteri. Bantai isteri depan anak2. Wajar kah?

Haizh.

Tontonla video tue sendiri kat bawah neh ;