t>

Breaking News

Fitnah Di Baling Batu Oleh Peserta Perhimpunan - Individu Dalam Gambar Lapor Polis.

Semakan aku mendapati laman blog dan page pro BN yang sebarkan gambar tersebut masih belum memadamkan posting fitnah tersebut. Tetapi ada twitterer yang dah mula padamkan tweet fitnah tersebut dari laman twitter masing2.

Baguslah.

Aku syak benda neh pun sebenarnya mula2 tersebar menerusi twitter. Lepas tue merebak di blog pro UMNO dan kemudian nya di page2 pro UMNO di facebook. Tak pasal2 individu tersebut yang tatau apa2 kena kutuk kaw2 oleh penyokong2 PR.

Apa yang berlaku ialah ;

1. Penyokong2 PR kutuk dia selfie bagai disebabkan dia tangkap gambar sendiri selepas cedera..

2. Bahkan ada yang kata dia berlakon bagai.. 

3. Penyokong2 BN pula menyebarkan gambar tersebut..

Ini memalukan diri dia dan membabitkan maruah dia secara peribadi. Menerusi kemaskini di laman facebook miliknya juga menyatakan bahawa dia akan buat laporan polis terhadap individu2 yang sebarkan fitnah ke atas dirinya.

Rujuk ;


Aku rasa report polis ko hanya akan kekal sebagai report polis tanpa ada apa2 tindakan yang drastik dari pihak2 tertentu kerana ko sekarang sedang melawan dengan penyokong2 BN yang maksum dan kebal dari undang2.

Cuma apa yang kami boleh tolong kat sini ialah betulkan balik fitnah2 tersebut semoga orang ramai dapat tahu bahawa ko sebenarnya telah difitnah. Ko takan dapat sebarangan keadilan sekalipun bila berlawanan dengan puak2 pemfitnah kat negara neh. Silap2 ko yang akan difitnah balik. Bahkan lebih teruk dari ini lagi.

HAHAHAHAHA..