t>

Breaking News

Peserta Perhimpunan Meraba Beberapa Wanita Kata Najwa Latif.

Aik.

Peserta perhimpunan TURUN meraba wanita2 selepas merampas pentas utama? Yeke? Yang aku tahu tiada sesiapa pun yang merempuh pentas utama. 

Lihat ;


Ini yang disebarkan oleh beberapa pages pro UMNO dan beberapa blog lain turut sahut isu yang sama. Aku terai buka twitter Najwa Latif tadi. Tujuan aku nak tanyakan dia sendiri. Bagaimana dia kata peserta2 perhimpunan tue di raba? Dia nampak ke? Tapi aku check twitter Najwa Latif haram ada tweet tersebut, macam mana? Dah kena delete ka? Atau apa?

Siyes. Memang takde. Aku dah semak habis. Memang sahih takde langsung. Kat twitter rasmi dia la kan.

Apa pun aku tunggu dulu penjelasan rasmi dari Najwa Latif. Kalau betul perkara tue berlaku ==> yang diraba2 konon2nya tue.. maka aku berharap Najwa Latif boleh explain sapa yang meraba dan bagaimana kejadian tersebut berlaku.. kot2 dia saksi kejadian ke apa.. takpe. Kalau betul benda tue ada kita mesti siasat habis habisan punya. Takde masalah. Cuma pucuk pangkal cerita tue kita kena amek tahu dulu la sebelum main tuduh melulu aje kan.

Tetapi kalau Najwa dah kena fitnah apa bagai.. Najwa kena tampil berikan penjelasan.. mungkin ada pihak2 tertentu telah lakukan proses editing bagai..

Jadi kita sama2 tunggu penjelasan lanjut dari Najwa Latif. Jangan main tuduh2.. dengar penjelasan dulu semua then baru fikir macam mana..

HAHAHA..