Khairy Jamaluddin Sound Zulkifli Nordin Di Twitter Isu Kematian Karpal Singh.

LAWAK GILA!!!!

HAHAHAHAHA..

Zulkifli Nordin neh contoh pejuang Islam yang sembang kencang bab agama. Sana sini dia heret Islam. Islam bagus, islam sempurna, islam terbaik, islam power, selain dari Islam semua buruk, teruk, jahat, gila, menyusahkan dan blbalblabla komen2 negatif yang lain2..

Lihat dari segi penyembangan kencang dia tue nampak macam dia menitikberatkan ajaran Islam dalam kehidupan dia. Nampak macam dia mengutamakan Islam berbanding lain2 hal.

Tapi.. betul ke?

Hehe..

Ini bukan soalan untuk sesiapa jawab pun. Ini untuk Zulkifli Nordin jawab sendiri. Sebab dia la yang lebih jelas dengan diri dia berbanding orang2 luar macam aku.

Tadi di twitter. Selepas Karpal Singh diumumkan maut dalam kemalangan. Dia dapat tahu. Dan inila respon dia berkaitan kejadian tersebut ;

Sekali KJ sound sedas.

Amek kaw.

Kena setempek.

Allah telah mematikan Karpal Singh? Memang ya kematian itu datang dariNYA. DariNya kita datang dan kepadaNya kita kembali. Kita di ajar begitu. Tetapi adakah kita juga diajar untuk mempersendakan kematian orang?

Allah ikut arahan UMNO ke? Itu maksud ko? Agak2nya bila Allah nak matikan penolak2 usul hudud di Terengganu sebab menolak perbahasan hudud yang dibangkitkan oleh PAS di DUN Terengganu baru2 ini?

Rujuk sini --> http://amenoworld.blogspot.com/2014/04/terengganu-tolak-usul-hudud.html

Di Terengganu bukan DAP, bukan PKR, bukan MIC, bukan MCA tetapi UMNO sendiri yang tolak perbahasan lanjut berkaitan usul hudud.

Di ulangi, UMNO yang menolak perkara tersebut.

Aku tak nak menilai akidah orang2 UMNO. Aku tak suka buat benda2 macam tue. Sebab aku percaya hanya Allah je yang layak menilai akidah semua manusia. Bukan orang2 macam aku dan ko. Pada aku, jika UMNO mahu menolak pelaksanaan hudud sekalipun perlu la diberikan sebab2 yang jelas kenapa. 

Dan dalam waktu yang sama jangan buat citer dongeng. Asyik2 dok provoke DAP tolak hudud. PKR tolak hudud. Tapi terlupa dalam waktu yang sama pun UMNO juga tolak hudud. Tolongla. Bercakap tue tengokla cermin sekali sekala.

Haha..

Share this :

Previous
Next Post »