t>

Breaking News

Campurtangan Kuasa Misteri Mungkin Punca #MH370 Hilang?

Korang percaya pada kuasa misteri? Aku percaya. Sebab aku percaya alam ghaib wujud. Jadi tak aneh kenapa aku percaya kuasa misteri wujud. Cuma aku tak percaya bahawa kuasa2 misteri ini akan menganggu dunia manusia. Melainkan, kita yang ganggu dia terlebih dahulu.

Kalau betul la yang kehilangan MH370 bukan angkara ;

SABOTAJ

KENA BOM

KENA CULIK

TERHEMPAS

Maka campurtangan kuasa misteri mungkin jawapannya.

Oleh kerana kepakaran manusia terhad, maka tak aneh juga kenapa kita tak boleh nak perjelaskan kewujudan kuasa misteri tersebut saintifik.

Tapi persoalannya, betul ke kehilangan MH370 secara misteri adalah disebabkan kuasa ghaib? Ke kita jek yang tak dapat nak mencari2 jawapannya lagi? Ke kita aje yang belum menemui lokasi tempat ia terhempas disebabkan kita mencari di kawasan yang salah? Ke ada orang yang sengaja sorokkan maklumat?

Boleh jadi nak tutup kecuaian sesetengah pihak maka mereka me-reka2 alasan untuk tutup kepincangan sendiri.

Dan sampai sekarang kalau korang semua perhatikan, BOEING sepatah haram tak komen.

Kenapa? Kapal terbang BOEING yang terlibat dalam skandal nahas bukan satu dua. Tapi berturut2 dalam 2,3 tahun kebelakangan ini.

Cuba fikir, kenapa BOEING berkelakuan macam orang yang tak bersalah langsung dalam hal neh? Dan cuba fikir kenapa tuduhan terhadap kapten MH370, Zaharie kembali dibangkitkan oleh media2 antarabangsa?

Fikirla..