Keahlian Dua ADUN PAS YG Sokong PKR Digantung Setahun - PAS.

Berita baru masuk.

Masih ingat lagi tak dua adun PAS yang dicuri PKR bagi melengkapkan jumlah adun yang sokong Wan Azizah untuk membuktikan mereka mendapat sokongan majoriti dun di Selangor supaya proses perlantikkan DSWA sebagai MB dipercepatkan?

Oke.




PAS dah jatuhkan hukuman untuk mereka.

Pertama. Mereka dianggap bersalah. Sebab tu jatuh hukum.

Kedua.Hukuman mereka ialah gantung keahlian selama setahun.

Maksudnya apa?

Mereka wakil rakyat bebas kah?

Mewakili parti apa?

PAS dah takde 15 kerusi DUN di Selangor kah?

Hehe.




Aku pun tak jelas sangat dengan situasi dorang.Apa2 pun korang rasa hukuman neh wajar tak?






Share this :

Previous
Next Post »