t>

Breaking News

Safiey Ilias Dikecam Kerana Menjadi Pondan Semula - Acc Instagram Miliknya Dihack?

Betul ke dihack??

Apakah nak menghukum Safiey Elias (kini Sofea), maka itula sebabnya account Instagram milik Safiey Ilias dihack sebentar tadi, ya?

Beberapa jam yang lepas, netizens digemparkan dengan pengakuan Safiey yang mahu kembali menjadi pondan kerana merasakan sudah letih menjadi orang baik. Pengakuan Safiey itu dimuatkan menerusi Instagram dan Facebooknya.




Pada awalnya Safiey memberikan beberapa gambaran atau klue bahawanya dia sepertinya mahu kembali menjadi pondan semula. Dia berkongsikan gambar memakai kasut wanita dan berselfie seperti kewanitaan di Instagramnya beberapa hari yang lepas. Kemudiannya berkongsikan gambarnya berkunjung ke kelab malam susulan dengan pengakuannya yang mahu kembali menjadi pondan.

Tindakan itu kemudiannya mengundang reaksi spontan netizens yang rata-ratanya meluahkan rasa marah dan geram dengan perubahan Safiey itu. Bahkan ada yang beranggapan bahawa Safiey mempermainkan agama dan mungkin sedang menjual agama bagi melariskan produk kecantikannya. Safiey bagaimanapun tidak memberikan sebarang respon negatif terhadap pengkritik-pengkritiknya setakat ini. 

Dan kini heboh pula gosip Instagram Safiey telah dihack. Ini menyebabkan ada orang menyangka bahawanya Safiey telah difitnah kononnya menjadi pondan semula. Apakah benar Safiey telah difitnah ataupun sememangnya dia telah kembali menjadi pondan semula? Sila la follow acc Instagram Safiey yang baru dan nilaikan sendiri. Bukannya satu Safiey tapi ada banyak tau!



Hahaha. 

Kepada Safiey alias Sofea. Solat tadi guna telekung ke atau songkok? Jangan marah. Sekadar bertanya.