Review Fumakilla Vape On - Cicak, Lipan, Semut Pun Mati Sekali..

Oleh : Cik Da


FUMAKILLA VAPE (One Push V).
Cikda rasa, elok korang beli benda ni. Nak tau sebab apa? Ok, ceritanya gini.. baca ya.

Ada 1 malam ni, suami masuk toilet. Masa dia keluar, dia cakap "ada lipan dlm toilet."

Cikda tanya, "besar ke kecik lipannya?"

Dia kata, "kecik. "

Tapi bukanlah kecik sgt.

Lepas tu, dia ambik fumakilla vape ni, dia spray 1 semburan je kt bilik air lepas tu dia tutup pintu toilet tu. (Bukan spray kat lipan sebab lipan dah lari)

Esok pagi nya, cikda tengok lipan tu mati. Bukan lipan je mati, cicak yang ada dalam bilik air tu pun mati. Terkojut den. 

Kalau ada lipas yg menyorok pun, lipas tu mati. Fuhhhh !

Power jugak Fumakilla Vape ni.
Ingat iklan tu tipu. Rupanya betul. Sekali spray ja boleh mati lipas, cicak, semut,nyamuk.

Botol kecik ja.
Tapi tahan lamaaa.

Cara penggunaan:

1. Dapur (spray sekali je). Semut takde untuk tempoh 1 hingga 2 minggu.

2. Bilik (1 kali spray). Untuk halau nyamuk.

3. Bilik air (1 kali spray). Kalau ada lipas cicak atau apa serangga yang menyorok dan kita tak nampak, akan mati juga.

*** Bukan spray setiap hari tau. Spray je 3 hari sekali atau 1 minggu sekali atau bila perlu.

So, korang pergi beli ya.
Untuk korang jugak. 😊

Kat mana nak beli?
Boleh pergi ke TESCO, AEON, SPEEDMART 99, 7E, GIANT, NSK, kedai Pak Abu setaman dengan awak serta mana² kedai runcit berhampiran.

Share this :

Previous
Next Post »