t>

Breaking News

Gambar Lucah Yong Teck Lee tersebar..

Aku malas nak cakap banyak. Tapi aku cadangkan kowang perhatikan printscreen kat bawah neh



Korang rasa tak apa yang aku rasa?


1. Tajuk artikel lain, tetapi dipaparkan gambar lain.


2. Tajuk artikel yang panas semata-mata untuk menarik perhatian umum agar membaca blog mereka.


3. Tidak kah perbuatan ini akan mengelirukan orang yang tidak membaca artikel tersebut?


4. Malahan ini akan mengundang rasa sakit ahti para pembaca, kerana mengundang kekeliruan buat mereka.


5. Inilah taktik picisan yang digunakan oleh sahabat blogger umno.  Boleh baca sini kalau rasa aku menipu.


6. Kesimpulan mereka memang suka menyebarkan fitnah! fullstop!


Ameno : Contohnya aku buat tajuk macam kat atas neh, dah tentu-tentu kowang marah aku kan? Yelah pasal apa la aku letak title gambar lucah tersebar sedangkan cerita aku langsung takde kaitan dengan perkara tue..

3 ulasan

baginda® berkata...

ih ih ih lucahnye.... makin geli aku... kahkahkah

Ameno Tipu Situ Sana Sini berkata...

Hahahaha aku lak tergelak ahti.. hahahaha

hasan berkata...

hahaha..that was false advertising, man - Richard Marin. yg marah bila terbaca artikel ni, adalah mereka yg tak baca amaran yg ditulis pada header, iaitu "Amaran oleh penulis blog, ini adalah blog yang akan menyesakkan minda anda. Jika tidak mampu menahan kesakitan lebih baik berundur, jika mahu bertengkar, pastikan anda jenis yang mampu bersabar".