t>

Breaking News

Hot : Facebook kena saman.

Siot je aku baca berita kat bawah neh. Pada asalnya aku memang nak tergelak-gelak ble tahu facebook kena saman. Aku siap kata dalam ahti aku, padan muka ko mark. Biasalah aku kan ke jenis dengki.

Last2 ble aku baca sampai habis. Baru aku tahu yang aku patut maki israel. Bukan nya si mark tue. Mark tue innocent. Yang memang nonsense sangat tue ialah israel. Baca bawah ;






Aku tarik keluar point yang korang mesti faham ;

1. Israel larang mana-mana page di facebook yang berpaksikan palestine.

Woitt israel, ko nak halang umat islam dari maki ko, tapi ble umat islam kena maki dalam facebook ko boleh pula support? Lagipun itu pergerakkan intifada. Memang selama ini semua sedar yang palestine di tindas israel, kalau ko tak suka, maka sila berhenti tindas palestine. Ko fikir satu page padam akan mematikan semangat juang dan intifada umat islam ke?

2. Mana-mana pemimpin israel ataupun dunia boleh call pemilik ataupun team facebook untuk membuat aduan bagi membatalkan mana-mana page yang mereka TIDAK suka.

Apa kaitan ini dengan rakyat malaysia? Aku taktahu. Tapi aku tahu yang page BIKMAMA dah hilang berkali2. Page yang kutuk najib masih wujud lagi. Aku heran.

3. Israel kata page tersebut bertukar menjadi ganas.

Hish.. israel israel. Bahasa ganas tak menyebabkan orang mati wahai israel. Bahasa ganas tak menyebabkan kehilangan nyawa. Korang punya ganas tue yang sampai tembak dan bunuh budak umur 5,6 tahun yang tak berdosa korang tak fikir pula? Lagipun ko punya cakap mana boleh percaya. Entah2 tak ganas pun tapi korang hantar ejen2 pemprovoke utk provoke page tersebut then printscreen sebagai bukti untuk mengenakan umat islam. Sudahlah ko israel. Ko mmg boleh pergi mampos. Ikut nasihat aku.

I translate in english for you okey : Israel you can go to hell. That's suit you better rather than this world. Believe me. Ask the devil if you think i am lying. tq.








Sozcyili : Mampos blogspot kena saman plak peh neh pasal lambat keluar artikel maki israel.

3 ulasan

Tanpa Nama berkata...

Intifada

Le Chevalier berkata...

terbaikkkkk

Unknown berkata...

konfem bro kene saman punye