t>

Breaking News

Wanna join dance?

Hari neh aku dapat satu berita. Aku rasa berita neh memang berita yang besh sangat2. Disebabkan itulah aku memilih untuk mempromosikan ia, Mula-mula korang tengok dulu banner kat bawah neh ;




Amacam? Teruja tak? Kaki-kaki maksiat mesti teruja punya. Usahlah nak berlagak alim bhai. Aku tahu. Korang suka aktiviti neh. Jangan risau aktiviti neh ada permit bhai. Ko tengok bebetul kat poster di atas neh. Ko fikir dorang leh slumber matrock cetak-cetak poster dan promosikan ia secara berdepan kalau takde permit dan kelulusan? Waklue. Ko duduk negara mana hah? Di malaysia neh kita ada ;

- arak halal cap orang islam = anak mahathir paling expert bab neh. Minum haram, jual halal.

- zina halal = kelab2 malam yang ada permit boleh pesta sampai mati.

- seksi halal = artis islam perempuan je blh buat. Artis laki jangan buat ye. Nanti jadi cam faizal tahir plak.

- susuk halal = insya-Allah kalau baca bismillah sebelum masukkan susuk ia jadi halal.

- maksiat halal = af, mentor, idola kecil dan rancangan2 hiburan yg segeng2 mereka. Insya-Allah kalau pakai tudung dah boleh terloncat2 cam beruk maknyeh dah di depan pentas.

- tarian halal = termaktub untuk semua jenis tarian especially dangdut kecuali poco2 je.

So jangan risau dan jangan cuak. Kalau korang ada minat nak join event neh join je tanpa was2. Butiran event neh korang leh tanya ali rustam. Event neh bakal berlangsung di melaka. Insya-Allah kalau sesapa yang termengandung angkara event neh korang leh daftar terus kat sekolah mengandung di jasin tue.

Semua perkhidmatan dan kemudahan untuk maksiat disediakan untuk anda oleh kerajaan negeri melaka pimpinan ali rustam. Ini bukti ali rustam memang menjaga kebajikan rakyat untuk bermaksiat. Tahniah.

broadband home serendah rm49.00, klik sini utk info

Sozcyili : Melaka gemilang dalam dunia permaksiatan di bawah ali rustam. Hebat.