t>

Breaking News

Open kes : Oh media di hack @ tidak?

Oh media pemilik yang rangkaian oh website macam ;

1. ohartis
2. ohtidak!
3. ohbulan <-- neh aku main agak2 je ohbulan pun dia punya okeyh..

Dilaporkan telah dihack pagi tadi. Tengok gambar yang aku cilok dari blog lain.




Ini antara keratan printscreen yang sempatlah diambil oleh mereka yang berjaga ketika itu. Waktu dihack tue dipercayai pagi yang amat. Time solat subuh ataupun lebih2 kurang dekat itulah. Lepas tue aku pergi lah menyibuk masuk ke page ohmedia untuk makesure story yang aku baca.

Then aku dapati ohmedia elok je lepak macam biasa. Tang mana pula dihackednya? Aku baca punya baca aku terjumpa yang ini ;

Apahal plak neh. Kena hack ke tak kena hack sebenarnya aku dah confused. Aku mula memikirkan adakah..

1. ohmedia memang dihacked tetapi berjaya diselamatkan kembali. 

2. ohmedia tidak mahu mengaku dihacked sebab gambar khai [pengasas ohmedia] dan awek dia [aku agak] digunakan as fanpage untuk aibkan khai. Ini untuk menutup perasan malu khai. Memang patut pun. Apa daa.. mana sang hacker dapat gambar itu? Musuh dalam selimut kah? Dulu aku fikir khai neh orang tua. Heheheh..

3. masa dihack bukan lah 10 minit seperti yang dikatakan oleh admin. Kalau kita tengok gambar printscreen di atas ialah dekat sejam jugalah ohmedia dihack.

4. Kemudian khai berjaya selamatkan semua benda2 yang dihack ataupun sang hacker serahkan semua sekali kat khai.. ataupun apa2 je lah.

ATAUpun mungkin..

1. Ohmedia saja berlakon buat2 dihack.
2. Saja2 gunakan gambar itu. Mungkin gambar itu org dah tahu cuma aku je taktahu.
3. Untuk kenakan haters macam yang admin ohmedia sebutkan diatas.

Segalanya possible. Hehehe..

Gambar dipetik dari sini.

Sozcyili : Boleh pula brlakon buat2 tak dihack.. 

11 ulasan

aslann berkata...

waw! nampak dah muke khai..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

gimik persembahan kot bhahaha~

Unknown berkata...

ooo..itu ke khai..

All Thing Viral berkata...

kadang2 benda hack ni pun boleh dibuat2 sengaja. untuk melariskan jenama

mykhalis berkata...

selalu bebeno kena hack..macam dah gimik murahan la pulak

Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

koleksi artis seksi dalam majalah mangga

Jom anti PAS!!!??

Apis berkata...

itu la khai. aku ada gambar2 dia yg lain.memang dia ^^

Ismi Azraf berkata...

Kadang kala ada di hack tapi untuk menjaga jenama maka perlu merahsiakan. Ada juga gimik untuk tujuan tertentu.

3 Bahagian Sabar


Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa


Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.

.

SisiAzie berkata...

SILA DELETE
ATAU DIKATAKAN BERSUBAHAT DAN SAKSI DALAM KES ANCAMAN/SERANGAN TERHADAP INDIVIDU.
SEGALA PERBUALAN DI SINI AKAN DIREKODKAN. LAPORAN POLIS DAN CYBER SECURITYS AKTA JENAYAH CYBER AKAN DIGUNAKAN.

INI DH KES POLIS. TOLONG DELETE.. JGN MASUK DLM MASALAH NI

MAAF YE -sisi azie-

SisiAzie berkata...

SILA DELETE ATAU AKAN DIKATAKAN BERSUBAHAT DAN SAKSI DALAM KES ANCAMAN/SERANGAN TERHADAP INDIVIDU.
SEGALA PERBUALAN DI SINI AKAN DIREKODKAN. LAPORAN POLIS DAN CYBER SECURITYS AKTA JENAYAH CYBER AKAN DIGUNAKAN.

INI DH KES POLIS. TOLONG DELETE.. JGN MASUK DLM MASALAH NI

Unknown berkata...

aku hensem lagi ... haha

AmenoWorld berkata...

sisi ohmedia.. maaf ye.. nak delete apa.? saya kurang jelas di sini? kalau segan nak tulis.. apa kata email saya sbb saya satu haram tak faham? adakah saya ialah hacker sekarang neh? neh email saya.. dan saya bukan hacker harap maklum..
orderonline2010@gmail.com..

urmmmm.. saya tak pandai hack2 neh. thanks.