t>

Breaking News

Panas : Paderi melayu kini di malaysia?

WOW.. betul kah apa yang disebarkan di facebook neh? Baca bawah ;






Urm.. di malaysia memang lah paderi kristian boleh bebas berdakyah di mana-mana tapi..tujuan buat air jampi neh untuk apa yerk? Nak memurtadkan orang islam? Aku cadangkan elok tangkap gambar air mineral tue dan pantau paderi neh. Tengok aktiviti harian dia dan tengok ada atau tiada dia memurtadkan orang islam di malaysia.

Kalau main tuduh2 tanpa bukti pun susah gak.Memanglah gerakan kristian sekarang aktif untuk berdakyah bagi memupuk kembali minat masyarakat kepada agama.. tetapi janganlah melebarkan aktiviti dakyah tue kepada orang islam pula.

Tapi tue lah macam yang aku sebutkan dah tadi. Selagi kita takde bukti air jampi ke apa ke segala bagai susah gak nak prevent aktiviti neh. Apatah lagi nak tuduh2 dia. Kalau terbukti paderi neh ada buat demikian dengan niat nak menarik orang [khususnya orang islam] masuk ke agama kristian, maka kita bolehlah minta dia perlahan2 keluar dari malaysia dan teruskan aktiviti dakyah nya di sana.

Tapi menjadi satu kesalahan ke di malaysia untuk paderi kristian berdakyah kepada rakyat malaysia tanpa mengira agama? Entah. Aku pun taktahu. Lue fikirlah sendiri..

Sozcyili : Paderi melayu? Hehehe.. maciam2

Tiada ulasan