t>

Breaking News

[video] Akademik fantasia LAknatullah!


Semalam terlalu ramai yang promote akademik fantasia menerusi twitter, facebook dan blogs. Aku terfikir.. ada lagi ke orang yang tengok akademik fantasia neh? Laku sangat ke program tue? Haizhh..

Walaupun af semalam di beritakan af terakhir dan tidak akan ada lagi af selepasnya which is satu berita baik gak aku rasa.. tetapi tak bermaksudlah kita kena jebakkan diri kita ke dalam af. Aku boleh faham niat orang yang menonton. Kadangkala mereka saja tonton utk tangkap gambar then kutuk2 dorang kat dalam blog. Jangan taktahu.. ada tau orang buat macam tue.

Tapi aku tak faham niat orang yang undi tue. Punyalah ko bising memekak barang naik itu ini. Duit takde. Kerajaan zalim. Tapi aik.. undi AF ada plak ko duit ye? Hahaha.. cakap tak konsisten beb. Asal puas nafsu ko sudah. Apa guna ko pong pang kutuk kerajaan tapi dalam masa yang sama ko gak melayan program haramjadah dan siap menyumbangkan wang lagi kat artis2 "tak best". Itu semua bagi aku tak kena lah. Tak selari langsung.

Itu belum masuk tukang ajak tonton af.  Tapi malas  lah aku nak nilai mereka sebab bagi aku maybe dorang ada sebab2 sendiri kenapa mengajak dan mempromosikan af segala bagai. Nak di ikutkan aku neh pun cam promosi af gak kan. Pasal aku pun bercakap pasal af gak. Hahaha..

Okeyh bagi yang belum tonton video di atas aku sarankan korang tonton dan hadam lah apa yang ustaz azhar idrus ceramahkan tue. Apa yang dia cakapkan tue ramai orang taktahu. Sebab tukang promote af lebih ramai dari tukang benci. Selain dari af benda neh boleh gak diserapkan untuk semua program hiburan nyanyian. Mentor ke apa ke segala bagai semua termasuk.

Kalau rasa2 ilmu agama korang lain tinggi dari ustaz neh dipersilakanlah bangkang.

hahaha..

Sozcyili  : zaman sekarang ajak buat baik = kena maki, ajak buat jahat = hero.

Tiada ulasan