t>

Breaking News

Hot : Polis kantoi menipu.

Aduhai. Kita minta pihak polis sendiri usah bagi statement yang makan diri sendiri. Lebih tepat usah buat statement merapu sehinggalah meneliti semua keterangan yang diberikan oleh peserta bersih. Kita takan cakap kalau benda itu tidak berlaku ataupun wujud. Bukan kah kita semua telah merakam apa2 kejadian yang berlaku bagi membuktikan kata2 kami? Kang ruang mana lagi polis nak mencilok dan main tipu2?

Lihat keterangan pihak polis di atas neh. Polis ada menyebut tentang CS. Dan lihat pula gambar di bawah neh ;

Ini lah CS yang dimaksudkan oleh polis di atas tadi. Mereka kata mereka tak guna CS? Habis tue dari mana rakyat biasa boleh dapat CS neh? Boleh fikir sejenak tak? Polis2.. sudah2 lah tue membohong. Rakyat dah tahu sapa salah dan sapa yang berkata2 benar sekarang neh.  Nak tahu CS neh datang dari mana? Klik sini. 

Kebetulan ada rakan blogger yang bawa balik benda neh rupanya. Hari tue aku ada nampak juga. Tapi tak berani nak bawa balik. Takut. Siyes takut. Benda neh rasa cam sejuk2 sikit. Tapi ye lah risau juga. Kang tiba2 meletup. Sebab tue tak bawa balik. Sepak2 guna kaki je masa tue. Hahaha..

Sozcyili : Tak habis2 menipu.. aduhai..

Tiada ulasan