t>

Breaking News

Ustaz zamri di singkir dari tv9 angkara bersih?


Ini ialah jawapan yang diterima berikutan kehilangan program neh secara tiba2 dikaca tv9.. susah kita nak tulis bahawa ia benar2 disebabkan oleh bersih kerana dipercayai pihak pengurusan yang menerbitkan program neh tidak mahu ianya berpanjangan dan mengeruhkan lagi suasana yang sedia keruh.

Namun kalau kita lihat daripada jawapan yang diraih daripada orang belakang tabir program yang dikelolakan oleh ustaz zamri neh kita dapati bahawa mereka sebenarnya sedang berusaha keras mempertahankan program neh tak kira lah apa jua rintangan yang mereka akan lalui.

Media prima melalui satu tahap yang buruk kepada semakin buruk. Mungkin mereka fikir tindakan mereka tiada effect, tetapi mereka jangan lupa bahawa Allah swt sentiasa bersama orang2 yang sabar. Sebagaimana wardina, sebegitu jugalah nasib ustaz zamri. Namun, yang rugi ialah media prima bukan nya ustaz zamri apatah lagi pengemar program tersebut ini ialah kerana kita akan sentiasa boleh berusaha mencari ilmu with or without media prima. 

Berbeza dengan media prima yang banyak menayangkan program2 yang maaf cakaplah.. di anggap sesat lagi menyesatkan akidah umat islam. Sekurang2nya rancangan ustaz zamri boleh menyejukkan apa2 yang panas. Tapi nampaknya media prima tolak keberkatan. Urm.. lantaklah. Hidayah datang hasil usaha kita. Bukan duduk melangut je. Kalau dah itu pendirian media prima, biarlah mereka tanggung sendiri. 


Sila like jika anda sokong perjuangan ustaz zamri yang mengajar budak2 mengaji dengan bacaan yang betul.

Sozcyili : Urm... ustaz tak berpolitik pun apabila join bersih.. dan mngajar di tv9.. fikir2kanlah. 

Tiada ulasan