t>

Breaking News

Fashion yang pelik.




Kadang2 aku tak faham orang yang suka cipta fashion2 neh. Apa larh yang terbayang kat akal dorang time cipta seluar transparent hitam macam neh yer? Tapi kalau tiada permintaan masakan ada penawaran, ikut konsep perdagangan larh kan. So adakah seluar seksi transparent hitam neh memang ada permintaan?

Ataupun mungkin kah wanita di dalam gambar neh memakai dengan cara yang salah? Boleh fikir tak seluar transparent warna hitam di pakai begitu sahaja? Okey fine, cukup setakat disitu sahaja. Jangan bayangkan lebih2 yer. Selalu nya malas aku nak tutup aurat2 orang bukan islam neh tapi entah macam mana kali neh memang seksi sangat. Yelah, kalau dah transparent.. sampaikan kena kutuk meskipun bukan orang islam yang mengayakan fashion neh.

Jelas, seksi keterlaluan neh memang ditolak ramai. Apatah lagi wanita di atas neh bukanlah termasuk dalam kategori seksi keterlaluan, sebaliknya dah masuk ke tahap berbogel walaupun berpakaian.. hahahha.. macam2.. 

Walaupun ada yang marah dan mempersoalkan kenapa ada orang sanggup tangkap gambar wanita neh dah sebarkan di internet tapi ramai juga yang membela tindakan si penangkap photo neh, atas alasan lainkali kalau berani keluar depan public berbogel, berani larh terima akibatnya. Urm.. mungkin ada benarnya. Terserah pandangan masing2.

Tapi korang rasa ada ke orang islam pakai macam di atas ataupun lebih teruk lagi? 

Sozcyili : Fesyen or kuysen?