t>

Breaking News

Tun Siti Hasmah manis bertudung.

Ini adalah kali pertama aku melihat gambar isteri mahathir brtudung penuh. Sungguh romatik pasangan suami isteri neh. Rasanya layak kot dijadikan pasangan suami isteri pemimpin contoh. Tun Siti Hasmah yang kita kenali adalah seseorang yang sangat down to earth dan low profile. Memang dia antara isteri perdana menteri terbaik yang pernah rakyat malaysia miliki.

Tak pasti lah samada tun siti hasmah bertudung semata2 kerana menghormati bulan ramadhan ataupun memang dia telah bertudung tapi diharapkan imej seperti ini dapatlah dikekalkan sampai bila2. Lebih baik imej seperti ini ditiru oleh rosmah mansur sekali. Isteri perdana menteri yang paling popular dalam sejarah perdana menteri malaysia.

Bukan sekadar popular, malahan hampir setiap hari kisah nya terpapar di media arus perdana. Sehinggakan rosmah mansur lebih dikenali berbanding najib selaku perdana menteri malaysia. Sebab tue lah ada orang confused. Sapa sebenarnya PM? Najib ataupun rosmah? Hhahahaa..

Apa pun tun siti hasmah memang isteri perdana menteri yang terbaek..

Trailer movie terbaru the reef disini

Sozcyili : Awatlah minaq jinggo tangkap gambar mahathir macam neh.. huhu.. macam super impose pun ada.. tapi nasib baik minaq jinggo yang tangkap.. adalah kepercayaan sket..

Tiada ulasan