t>

Breaking News

Tahniah sebab dapat rm5ribu dari petronas.





Hahaha.. jeles aku. Kalau pandai buat video mesti dah lama aku join. Tengok gambar di atas neh. Gambar yang pegang cheque rm5ribu tue. Cash whoorr.. hanya semata2 buat video saya suka malaysia dalam peraduan anjuran petronas. 

Video tue pula just upload di facebook. Senang gile bagi mereka yang pandai buat video larh kan. Bagi aku setakat record video memang mudah. Tapi bab cari idea tue yang kena kreatif sikit. Penyertaan yang masuk pun lebih kurang dalam 300 ratus je. Bagi aku itu jumlah kecil kalau nak dibandingkan dengan rakyat malaysia yang main facebook dan yang pandai guna video. Lihat bawah neh ;



Lihat bawah senarai pemenang untuk contest terbabit ;



Untuk pengetahuan korang sebenarnya jumlah wang tunai yang dorang menangi ialah rm10ribu. Tapi dibahagikan kepada dua. RM5ribu dorang amek, lagi rm5ribu di dermakan kat badan kebajikan atas nama pemenang sebagaimana syarat yang termaktub dalam peraduan neh ;



 Apa pun tahniah lah di ucapkan kepada para pemenang. Neh aku dah masuk macam2 contest.. bila pula nak menangnya.. huhu.. tension.

Sozcyili : Saya sayang malaysia gak..