t>

Breaking News

Remaja perempuan 15 tahun mati dibelasah.

Sapa larh yang kejam sangat belasah budak perempuan berumur 15 tahun neh sampai mati? Bodoh gile. Tak puas ahti apa ke perlu ke sampai nak membunuh anak orang?



KOTA TINGGI: “Apa salah cucu saya hingga dia dibunuh begitu kejam, dia hanya berumur 15 tahun,” kata Muhammad Kasim, 62, di sini, semalam.

Cucu warga emas berkenaan, Nurul Atikah Samsiah ditemui mati dibunuh dengan keadaan muka serta badannya lebam teruk dipercayai dibelasah sebelum mayatnya dihumban di dapur sebuah kediaman yang terletak selang tiga rumah dari rumah ibu bapanya.

Mayat Atikah ditemui pada jam 6.30 pagi semalam, selepas hilang sejak jam 2 petang kelmarin, dari rumah keluarganya di Rumah Kakitangan Ladang Kambau, dekat sini.

Menurut Muhammad, dia hampir pengsan selepas menerima panggilan telefon daripada anaknya, Rahimah mengatakan cucunya itu ditemui mati.

“Kali terakhir saya bertemu Atikah ialah Isnin lalu apabila dia datang ke rumah saya di Kampung Sungai Perepat yang terletak 10 kilometer dari rumahnya untuk bertanya khabar selain makan tengah hari.

metro/-
Sebenarnya kerajaan kena pasang cctv di seluruh jalan2 di rumah kediaman di malaysia neh. Sebab sedikit sebanyak akan mengurangkan kadar jenayah. Aku harap kerajaan boleh mempertimbangkan idea neh. Sampai bila larh kita nak hadap berita2 remaja kena bunuh larh, kena culik larh, kena rogol larh, kena liwat larh, hilang larh dan sebagainya. 

Susah sangat ke nak pasang cctv bagi memantau keselamatan penduduk di malaysia? Pembunuh dan penjenayah makin banyak. Tapi balik2 yang kena tangkap hanyalah kes2 kecil je. Penjenayah2 besar masih bebas melakukan jenayah. Bahaya. Esok lusa takut kena kat kita. 

Sozcyili : Dah penat baca pasal jenayah hari2 di paper..bila larh nak kurang benda2 macam neh.