t>

Breaking News

Gambar pasangan gay [melayu] tersebar?

Lihat bawah neh ;



Gambar neh sedang disebarkan. Aku pun sama menjadi tukang penyebar bila siarkan dalam blog neh. Aku terpaksa lah guna cara neh sebab nak cari pemilik sebenar gambar neh. Boleh tak kalau sapa2 kenal / tahu pemilik gambar di atas neh kenalkan mereka pada aku?

Bukan pe, setelah membaca komen yang beribu2 di sini aku dapati benda neh sedikit pelik. Kenapa ya admin page tersebut sebar gambar neh? Adakah mereka sendiri yang upload di facebook dan declare kat public yang depa neh pasangan gay? 

Andai itu yang mereka buat, okey. Kita jangan hukum mereka. Dakwah itu luas dan pelbagai. Apa kata kalau kita kenal mereka dan tarik mereka untuk berubah. Lihat pada wajah mereka masih budak2 lagi. Boleh jadi terpengaruh. Nak memaki hamun memang senang der. Tapi sekarang siapa pula yang mampu mengubah nya? Kena tukar konsep. 

Untuk membawa perubahan kita dulu kena berubah cara berfikir. Jalan maki hamun takan berkesan untuk golongan begini. Jalan maki hamun hanya akan membuatkan depa jauh dan terus songsang. Jalan terbaik ialah tarik dan dekati mereka untuk diubahkan.

Aku pun ada sedikit senget bila tengok gambar neh. Tapi ye lah.. siapa kita nak menghukum seolah2 mereka neh tiada jalan untuk bertaubat kan? So.. pls larh.  Sesapa yang kenal bebudak neh.. meh lah kenalkan kat aku. Aku suka kawan dengan gay. Sekian. 

Berani amek kuiz lawan denggi? 

Sozcyili : Ini sebab seksualiti merdeka patut diharamkan..