t>

Breaking News

Polis Haramkan Program Seksualiti Merdeka

Bagus. Patut diharamkan sebab melibatkan orang islam dalam acara yang tidak sepatutnya wujud neh. Bukan nak kata kalau event neh dianjurkan oleh orang bukan islam maka ia boleh diteruskan. Cuma event2 macam neh patut dibuat secara tertutup. Kalau dibuat secara terbuka ia seolah2 mempromosikan budaya gay dan dll kecenderungan seks luar tabii.



Sesetengah dari mereka macam hilang arah. Kadangkala mereka perlu motivasi untuk menerima faham akan masalah masing2 dan cari jalan penyelesaian. Kalau bengkel untuk menyelesaikan masalah2 golongan seperti neh diwujudkan aku tak rasa ia satu isu. Cuma kalau mengadakan event untuk mempromosikan dan mengalakkan benda yang negatif neh jelas bertentangan dengan nilai2 kemanusiaan yang normal. Di ulangi, normal. Tolong jangan bawa dan seret hal yang salah ke depan dan paksa rakyat menerima kesalahan tue sebagai perkara yang normal dalam kehidupan kami.

Dalam pada itu jurucakap penganjur program seksualiti merdeka akan terus memperjuangkan hak2 golongan gay, lesbian dan lain2 kecenderungan seks selepas neh. Baca bawah neh ;


Menyamakan perjuangan dia dengan bersih 2.0 adalah karut. Andaikata bersih akan diteruskan kelak nama2 seperti Ambiga perlu digugurkan daripada mengetuai bersih. Seseorang yang dah tercemar dengan budaya songsang tidak boleh menjadi pemimpin / ketua kepada mana2 gerakan bebas yang menuntut keadilan.

Kata2 pang bahawa generasi akan datang merasa malu juga adalah karut. Adakah dia berharap pada masa akan datang lebih banyak generasi yang akan menyokong budaya gay dan lain2 kecenderungan nafsu luar tabii? Jelas dia memasang impian dan cita2 besar tentang hal neh. 

Mereka tidak akan berhenti untuk neh. Sebab tue jalan terbaik adalah kita memerangi mereka. Kaedah tertentu perlu digunapakai. Mungkin kekerasan bukan jalan terbaik. Mungkin kita kena jadi kawan mereka terlebih dahulu agar mereka terbuka ahti untuk mendengar nasihat dan saranan kita kenapa budaya seperti neh perlu dibanteras sehingga ke akar umbi.



Berita penuh disini.

Sozcyili : Bangga ka?