t>

Breaking News

Polis Perempuan Bertudung Pertama Di Sweden.




Cantik tak? Cantik kan? Nama gadis cantik neh ialah Donna eljammal. Berusia 26 tahun. Berkerja sebagai seorang polis. Apa yang uniknya pada dia neh? Biasalah ramai je jadi polis di dunia neh kan? Uniknya dia ialah gadis pertama yang bekerja sebagai polis yang bertudung di sweden.

Wah.. 

hebat bukan?

Benda neh sepatutnya menjadi motivasi kepada polis2 wanita di malaysia neh. Ketika aku pergi bersih 2, haram nampak polis wanita pakai tudung. Sorang pun tak pakai. Depa kata depa tegakkan undang2, tapi hukum Allah swt slumber lawan. Yeke jadi polis tak boleh pakai tudung di malaysia neh? Tipu je kot seme tue. Saja bagi alasan je kot.

Sebagai negara islam, kita sepatutnya lebih baik dari negara2 yang tidak mengiktirafkan islam sebagai agama rasmi mereka. Harap pdrm buat undang2 bahawa polis wanita wajib tutup aurat. Hukum Allah swt kita tegakkan, undang2 dunia kita patuhi. Barulah hidup aman sejahtera. 

Neh tidak, hukum kemana, undang2 pun kemana. Selalu sangat dah kita dengar polis pun langgar undang2 padahal dorang sepatutnya menegakkan undang2. Walaupun ia bukan mewakili kesemua polis di malaysia tapi sedikit sebanyak maruah pdrm juga tercalar. Harap2 ada perubahan larh pada masa akan datang.  

Sumber : sini.

Sozcyili : Pengacara tv1 tak boleh pakai tudung ka?