t>

Breaking News

Tentera membantai wanita sehingga separuh bogel..

Gampang punya tentera. Itulah yang selayaknya buat dia. Pijak perut, pijak buah dada, buka baju wanita sehingga ternampak bra, seret dia macam pesalah besar..

BABI punya manusia.

Walaupun seteruk mana pun kesalahan yang wanita neh lakukan, mereka tiada hak untuk pukul dia teruk2 apatah lagi pijak dan buka baju dia depan2 orang [walaupun secara berselindung juga salah] ramai. 


Kalau salah, dakwa. Neh dah lah orang tue terjatuh then siap gotong royong membelasah lagi. Kot yer pun jahat, dakwa lah. Apa hal nak bantai dia gila2 sambil terbuka baju dia depan2? Yang paling keji sekali ialah pada tentera yang pijak perut dan buah dada wanita neh. Memang bangsat. 

Bukan nak tuduh2, tapi rasanya tentera neh orang islam dan wanita yang dipijak neh pun orang islam. Kejadian neh berlaku di mesir dan ia telah menimbulkan kemarahan orang ramai. Usah kata orang mesir, aku yang bukan orang mesir pun geram tengok. Celaka betul.

Mentang2 lah pompuan neh lemah tenaga berbanding lelaki, dia ingat dia ada hak nak memperlakukan wanita macam tue? Ada banyak cara diplomasi yang boleh digunapakai, cara yang buruk gak depa guna. 

Korang tengok video neh sendiri kat bawah neh. Memang menyakitkan ahti.

 

Untuk tentera yang pijak buah dada dan perut pompuan tersebut.. tunggu lah nasib ko nanti. Ko ingat ko selamat dunia akhirat? Toksah mimpi beb. Toksah mimpi.

Sozcyili : Tak guna punya manusia.