t>

Breaking News

Facebookers Israel seronok kanak2 palestine terlibat dalam kemalangan.


Memang lah spesis takde ahti nurani. Orang terlibat dalam accident pun dorang raikan. Korang lihat petikan printscreen di atas. Siapa ada terjemahan dalam bahasa english lagi untuk memudahkan pemahaman kita semua tentang apa yang diperkatakan oleh mereka.

Mereka2 neh facebookers dari israel. Isu neh berkenaan tentang satu link kemalangan yang di share. Selepas tue mendapat respon balas dari warga israel. Maklum balas tersebut korang boleh perhatikan melalui petikan gambar di atas neh.

Boleh nampak kejam tak kejam mereka punya ahti nurani even pada budak2 palestine. Orang macam neh memang kejam. Mereka takan kompromi dalam apa jua keadaan sekalipun. Bagilah 2 state solution ka, 3 ka apa ka.. dorang memang takan kompromi. Kalau tak percaya apa kata suruh mereka tinggalkan bumi palestine dan berikan suku malaysia kepada puak2 neh. 

Masa tue tahu lah penderitaan rakyat palestine. Cakap memang lah senang. Suruh kompromi lah. Damai lah. Elak perang lah. Elakkan pertumpahan darah lah. Kita tak kena lagi apa yang rakyat palestine kena. Kalau sungguh damai boleh selesaikan hal neh dah lama dah dorang akan berdamai. Tapi neh seme berlaku disebabkan memang tiada jalan langsung yang boleh diperbuat dengan israel neh.

Kalau tak caya marilah kita sama2 berlapang dada bagi suku negara sendiri kat israel. Kita test tengok. Baru korang tahu perangai israeliat neh macam mana.

Berita selanjutnya disini.

Sozcyili : Ini namanya takde ahti.