t>

Breaking News

Nak menang hadiah kereta mewah Datok Jamal kena ikut syarat.


Nak menang modenas ke kereta ferrari ke lamborghini ke apa ke semua pun boleh. Bukan sekadar like page facebook bersih 4 kelolaan datok jamal je taw. Ada benda lain lagi yang korang seme kena buat. MengLIKE fan page hanya salah satu prosuder asas jek. 

Selepas mengLIKE korang kena makan ataupun lebih tepat berbelanja di kedai ikan bakar sekinchan milik datok jamal terlebih dahulu. Paling rendah rm50. Sebab itu jek yang dia sebut kat atas neh. Dah tak boleh lebih rendah dari rm50 oke. 

Hahaha.

Setahu aku larh kan, orang sekarang tengah pakat2 boikot kedai dia. Kalau setakat like maybe larh kot ada orang berminat. Tapi kalau ;

1. Kena like

2. Kena berbelanja kat kedai dia

3. Siap ada tamat tempoh lagi

Rasanya ramai kot orang tak berminat. Tapi takpelah datok jamal. Ini sebenarnya salah satu tarikan juga ke atas restoran anda. Mungkin boleh tarik banyak pengunjung2 baru selepas neh. Rasanya pelanggan2 yang dah makan kedai anda memang takan pergi lagi larh kot. 



Bukan faktor harga jek yang memainkan peranan penting, malahan faktor kesedapan makanan yang dijual juga memainkan peranan yang penting. Malahan paling penting itu larh pun bagi peniaga restoran. Makanan di kedai anda, ramai cakap tak sedap. Ramai yang complaint. 

Mahal + tak sedap. Itu dah memang satu situasi yang buruk. Dan anda burukkan lagi dengan mahal + tak sedap + melakukan provokasi murahan dengan menfitnah bersih = memang saja cari amarah penyokong2 bersih. Betul tak datok jamal?

Takpelah, bisnes restoran tak jadi anda kan ada bisnes kedai ikan 1malaysia dan bisnes ap kereta import. Anda tak kurang kaya pun kalau orang tak makan kat restoran anda. Betul tak?

Hahaha.

Gambar printscreen sumbangan rakan blogger ASD.

Sozcyili : Tak pernah makan langsung pun kat restoran dia..