t>

Breaking News

Inilah video yang hina ISLAM dan Nabi SAW.

Pengarah celaka tue lari menyorok selepas filem arahan dia mencetuskan kontroversi di negara2 yang majoriti penganutnya islam. Bahkan filem dia juga mencetuskan kontroversi di amerika, negara tempat dia menumpang.

Untuk rekod, filem arahan dia yang bertajuk Innocence of Muslims, telah ditaja oleh kerajaan israel sendiri. Dia mendapat tajaan direct dari PM israel celaka. Nak tahu apa tujuannya?

1. Nak mendorong umat islam serang yahudi.


2. Bila umat islam serang yahudi maka akan berlaku pembunuhan dan kecederaan.


3. Dan israel akan gunakan modal neh untuk memperbesar2kan sentimen bahawa muslim = terorrist.


Sebab tue israel celaka bersama pengarah celaka itu collobrate untuk melakukan provokasi. Ini lah taktik yang dorang lakukan untuk mencetuskan huru hara dan memburuk2kan imej islam di mata dunia. Mereka yang cetuskan kekacauan bila kita bertindak balas kita plak di gelar terrorist. Sial punya israel.

Alasan Sam Bacile pengarah celaka tue bagi bila ia menjadi kontroversi ialah ;


Islam ialah cancer dan memang dia bertujuan melakukan provokasi dengan niat mahu memberitahu kepada public bahawa islam ialah cancer. Dia mahu menunjukkan apa yang dia rasa mengenai islam dan islam ialah cancer. Muktamad. Dan ini bukan filem mengenai agama tetapi filem mengenai propaganda politik. 

Atas neh aku alihbahasa dari english to bm. Versi full you may read here 

Trailer yang si pengarah celaka tu upload di youtube ;



   

Aku dah tengok sampai habis dan aku percaya otak pengarah celaka neh sememangnya bermasalah. Dari pengarah sampai ke pelakon seme sakit otak. Tak fikir ke sebelum buat filem? Ini mislead info mengenai islam dan Nabi saw. Aku tatau nak menangis atau rasa marah. Tapi yang aku confirm rasa ialah sakit ahti.

Apa2 yang dorang lakonkan dalam filem di atas adalah satu fitnah kepada islam dan Nabi saw. Boleh ke jadi manusia ko bersikap macam neh? Serang dan fitnah kepercayaan orang? Tak suka islam tapi buat filem pasal islam? Tak suka islam tapi fitnah islam ? Boleh ke? Fikir logic la. 

Kalau tak suka ko punya pasal. Tapi apasal pulak ko ada hak nak fitnah orang islam? Aku dah semakin nampak pasal apa yahudi totok macam neh perlu dibunuh. Membiarkan korang hidup, ya membiarkan korang hidup adalah kesalahan terbesar. Ini kerana korang adalah bangsa yang paling tak sedar diri. 

Tak aneh kenapa hitler hancurkan korang. Dan tak pelik kenapa Alquran menyebut tentang bangsa paling tak sedar diri neh.