t>

Breaking News

Hot : Kanak-kanak 12 tahun mengandung !


12 tahun. Bukan di luar negara oke. Ini berlaku di malaysia. Kat mana? Di melaka. Gila kaw. Budak umur 12 tahun mengandung 6 bulan? What the hell !!!

Oke. Oke. Mengandung pada usia 12 tahun mungkin tak memeranjatkan aku sangat sebenarnya dalam citer neh. Yang aku paling terperanjat tahu tak apa? Meh sini aku bagitau.

Pertama aku terperanjat sebab budak ini pandai menipu. Yup. Menipu untuk melindungi kekasihnya. Sapa la kekasihnya kan. Sampai sanggup budak umur 12 tahun menipu pertahankan dia. Well, dia sedar tak dia tue dah terpregnant dan akan beranak pada bila2 masa?

Dia sedar tak bahawa dia bakal menjadi ibu pada usia 12 tahun? Ini usia yang aku tengah syok main galah panjang ataupun guli ataupun cop tiang ataupun baling kasut oke. Menjadi ibu? 12 tahun? Wow.

Budak perempuan ini bertekad menipu polis dan mengatakan bahawa dia mengadakan hubungan seks dengan seseorang yang dia baru kenali dalam beberapa jam. Dia cakap mereka bertemu di kedai kopi dan selepas perkenalan ringkas itu zazzzzsss.. dorang adakan hubungan seks. Yup. Budak 12 tahun punya citer. Haha. 

Tapi sayangnya polis tak percaya. Dan jangan tatau, sehingga artikel ini ditulis, budak itu masih melindungi sampai mati bf nya beb. Dasat.

Aku time 12 tahun tak pernah terfikir bab seks. Yang aku tahu main baca buku main baca buku tengok tv. Lepas tu tengok kartun. Lepas tu main baca buku pergi sekolah. Lepas tu sibuk nak pakai baju cantik2. Lepas tu sibuk tunggu raya. Seks? Aku rasa umur 17 tahun pun tak tentu aku pernah sebut perkataan tue. Demm.

Pokoknya budak2 zaman sekarang memang luar biasa advancednya. Bukan sahaja dari pemikiran mereka bahkan bentuk badan mereka. Jangan tak percaya time bebudak UPSR nak pergi amek result hari tue aku berdiri bersebelahan dengan beberapa budak2 darjah 6. Aku macam tak percaya dorang tue seme darjah 6 oke. Dari segi badan, aku yang jauh lebih tua pun kalah. Gila kaw. Besar nak mampos. Segala2nya plak tue. Demm.

kah kah kah

Artikel berkaitan : sini