t>

Breaking News

Fashion Show KONDOM di Melaka.

Tadi telah tersebar beberapa keping gambar yang dikatakan ialah Fashion show KONDOM di Melaka. Lihat gambar2 tersebut kat bawah neh ;




Lokasi di Melaka.

Aku tak pasti betul ke tidak oke. Yang sebarkan tue la yang cakap. Aku petik balik je. Kekawan boleh sahkan jika tahu hal sebenar disini.

Pendapat aku.

Kalau fashion show kenapa hanya tunjukkan satu gambar patung je? Mestilah melibatkan banyak baju/jenis fashion kan. Kenapa dia tangkap satu gambar je? Adakah ini hanyalah promosi dan acara sebenar belum berlangsung lagi?

Kalau belum elokla jangan dilangsungkan kalau takde matlamat yang err.. yang apa2 je la.

Haha.

Jangan salah faham. Aku tak side mana2 dalam isu neh. Bagi aku ia annoying untuk ko publish event neh openly. Yelah, kondom kan. Bebudak yang dah reti baca kalau nampak benda alah neh mesti dok tertanya2 apakah perkara tersebut? Tak fikir ka?

Nak buat pun buat la di lokasi tertutup. Sesungguhnya aku tak faham matlamat fashion show ini apa tetapi adakah ia bertujuan nak menunjukkan kepada public bahawa kondom itu teguh ? Hehe.

Maaflah, aku sebenarnya heran juga. Semakin lama semakin mengarut benda2 yang cuba difashionshowkan. Jangan sampai satu tahap berbogel tanpa baju langsung [sekarang neh ramai orang berbogel dengan baju] di atas pentas peragaan pun dinamakan sebagai fashion show sudahla. Bila dah sampai tahap tue..  lue fikirlah sendiri.

Wakaka.

Sumber gambar : Blogger kingofgoblok.