t>

Breaking News

Video Ibu-Bapa bergaduh pasal anak tersebar.

Adeh.

Aku tak faham cerita neh. Aku baru terlihat satu video kat youtube neh. Ada orang upload. Yang dia tulis la kan..

Hanya kerana terlampau mengikut perasaan dendam dan panas baran seorang bapa sanggup melakukan kekejaman dan kekerasan terhadap anak-anak dan bekas isteri. Anak-anak tersebut telah dipisahkan dari penjagaan ibunya dan dia sanggup mengunakan tipu helah untuk merampas anak-anak yang masih kecil dari bawah jagaan ibu mereka.Bukan setakat itu saja, dia juga telah menaburkan pelbagai fitnah terhadap bekas isterinya untuk mendapat hak jagaan anak. Ini adalah bukti kekejaman dan kekerasan seorang lelaki terhadap wanita hanya kerana dendam.

Pendapat aku.

1. Bab2 perceraian, rumahtangga apa seme neh sebagai orang luar kita tak boleh masuk campur. Bukan saja kita tidak tahu hal sebenar bahkan memang tak elok pun untuk kita masuk campur melulu dalam urusan rumah tangga orang.. kalau pun kita tahu. Ini kan pula kalau TIDAK TAHU.

2. Aku faham perasan sang ibu. Ibu ini sayangkan anak2 dia. Kalau korang tengok youtube dia memang dia rajin upload video2 pasal anak dia. Ibu penyayang. Dia rekodkan segala perjalanan hidup anak2 dia di youtube.. rujuk sini.

3. So bila anak2 dia dirampas dari hidup dia memang la dia rasa KOSONG..

4. Tapi kan.. pekata cuba cara lain selain dari upload di youtube..

5. Maksud aku.. kalau rasa di aniaya gunakan balik cara undang2 untuk mendapatkan balik hak penjagaan anak tue.. lawan balik. Lawan habis2an..

6. Kalau dah takde cara.. last, terpaksa la kita mendapatkan simpati orang ramai dengan share cerita di public..

7. Kot2 ada yang sudi bantu.. dan ada cara untuk selesaikan permasalahan ini.

8. Lagi satu aku perasan, ibu dia orang cina, bapa dia orang melayu. Kes kahwin campur neh. Anak2 memang berwajah comel.. alahai kesiannya.. 

Sebenarnya, yang aku sedihkan tue bukan part ibu bapa bercerai ke, bergadoh ke apa ke..yang aku sedih tue part anak2 menangis. Adoii. Kenapa la korang buat anak2 macam tue.. kalau dah takde harapan untuk bersatu, kalau la hanya perceraian tue sebagai jalan terakhir, bercerai la cara baik tanpa jejaskan emosi anak2. Tolongla.. kesian kat anak2 yang terpaksa melihat ibu bapa bercerai.. minta jangan keruhkan suasana dengan melibatkan emosi anak2 kecil kat sini apatah lagi bila ibu-bapa bercerai.. anak2 selalu jadi mangsa keadaan. Anak2 tak bersalah oke. Tolong la faham..

Rujuk tuan punya blog disini.

Ini video yang dinyatakan.