t>

Breaking News

Gambar Pandalela Tidur Atas Lantai Lapangan Terbang Tersebar.

Kenal kah anda dengan atlet yang bernama PANDALELA RINONG? Nama Pandalela mulai terkenal apabila dia memenangi pingat dalam Sukan Olimpik pada tahun lepas, 2012. Dia ialah wanita pertama memenangi pingat itu juga pertama kali Malaysia mengutip pingat dalam sukan selain dari Badminton.

Walaupun pasukan Malaysia tidak meletakkan harapan yang tinggi kepada atlet ini berbanding atlet2 lain, namun Pandalela Rinong berjaya mengharumkan nama negara.

Sekarang neh telah tersebar satu gambar di facebook dan menjadi perbualan masyarakat. Gambar yang dimaksudkan ialah ;



Our diving team that includes Pandalela sleeping at New York airport on a 8 hour transit to Miami. Is this the kind of a treatment for a world class athlete? She did not complaint but shouldn't the sporting body give them a better treatment? Tolong lah ada class sikit! How do you expect them to have good endorsement if we don't value their status? This is a real third world treatment. Look at the Twin Tower and this picture, does not tally!

Sumber : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=452191561535440&set=a.119113071509959.31900.100002338008018&type=1&ref=nf

Gambar ini dipercayai di upload sendiri oleh Pandalela dalam account facebook miliknya sebelum dicaptured oleh seseorang yang dilihat tidak berpuas ahti atas layanan yang diterima oleh Pandalela.

Apa kata anda? Patutkah atlet Malaysia dilayani seperti ini?